fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק, 690 אנדורו, ו-690 SMC-R

חדש בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק, 690 אנדורו, ו-690 SMC-R

אסף לביא

צילום: יצרן

יבואנית אופנועי KTM, ד.ל.ב מוטוספורט, החלה בשיווק שלושה דגמים חדשים בישראל, הדיוק 890 החדש ודגמי ה-690 אנדורו וסופרמוטו המחודשים.

אחרי שהשיקה בשנה שעברה את דגם ה-R, ק.ט.מ הציגה את ה-890 דיוק, גרסה פחות קיצונית המותאמת לשימוש יום יומי אך שומרת על היכולות הדינמיות, עם מנוע ה-LC8c, טווין מקבילי בנפח 889 סמ"ק המפיק 115 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-9.3 קג"מ ב-8,000 סל"ד, מגובה במערכות טכנולוגיות הכוללות 4 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה עם 9 רמות התערבות, מערכת אנטי-ווילי, 3 מפות תגובת מצערת, בקרת זינוק, בקרת אחיזה ומערכת קורנרינג ABS. משקלו היבש של ה-890 דיוק עומד על 169 ק"ג ומושבו בגובה 820 מ"מ, הוא מצויד במזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מקדימה, מסדרת ה-APEX של WP, ובולם יחיד מאותה הסדרה מאחור, עם מהלך מתלה של 140 מ"מ מקדימה ו-150 מ"מ מאחור. מחירו של ה-890 דיוק עומד על 77,990 ₪ 'על הכביש'.

צמד דגמי ה-690 של KTM שודרג ומתח פנים השנה, עם מערכת קורנרינג ABS חדשה בעלת 3 מצבי פעולה, שני מצבי רכיבה לבחירה ב-690 אנדורו ובולמי WP EXPLOR עם כיול חדש, בעוד ה-690 SMC-R מקבל גם קליפר קדמי חדש, ברמבו M 4.32, שלופת דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ ומסייע לעצור טוב יותר את המהירות שמנוע הסינגל הגדול מסוגל לייצר מ-74 כ"ס ו-7.5 קג"מ שלו. שניהם כמובן מקבלים עיצוב וצבעים חדשים, מחיר ה-690 אנדורו עומד על 68,990 ₪ בעוד ה-690 SMC-R נמכר ב-69,990 ₪.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל