fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק, 690 אנדורו, ו-690 SMC-R

חדש בישראל: ק.ט.מ 890 דיוק, 690 אנדורו, ו-690 SMC-R

אסף לביא

צילום: יצרן

יבואנית אופנועי KTM, ד.ל.ב מוטוספורט, החלה בשיווק שלושה דגמים חדשים בישראל, הדיוק 890 החדש ודגמי ה-690 אנדורו וסופרמוטו המחודשים.

אחרי שהשיקה בשנה שעברה את דגם ה-R, ק.ט.מ הציגה את ה-890 דיוק, גרסה פחות קיצונית המותאמת לשימוש יום יומי אך שומרת על היכולות הדינמיות, עם מנוע ה-LC8c, טווין מקבילי בנפח 889 סמ"ק המפיק 115 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-9.3 קג"מ ב-8,000 סל"ד, מגובה במערכות טכנולוגיות הכוללות 4 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה עם 9 רמות התערבות, מערכת אנטי-ווילי, 3 מפות תגובת מצערת, בקרת זינוק, בקרת אחיזה ומערכת קורנרינג ABS. משקלו היבש של ה-890 דיוק עומד על 169 ק"ג ומושבו בגובה 820 מ"מ, הוא מצויד במזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מקדימה, מסדרת ה-APEX של WP, ובולם יחיד מאותה הסדרה מאחור, עם מהלך מתלה של 140 מ"מ מקדימה ו-150 מ"מ מאחור. מחירו של ה-890 דיוק עומד על 77,990 ₪ 'על הכביש'.

צמד דגמי ה-690 של KTM שודרג ומתח פנים השנה, עם מערכת קורנרינג ABS חדשה בעלת 3 מצבי פעולה, שני מצבי רכיבה לבחירה ב-690 אנדורו ובולמי WP EXPLOR עם כיול חדש, בעוד ה-690 SMC-R מקבל גם קליפר קדמי חדש, ברמבו M 4.32, שלופת דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ ומסייע לעצור טוב יותר את המהירות שמנוע הסינגל הגדול מסוגל לייצר מ-74 כ"ס ו-7.5 קג"מ שלו. שניהם כמובן מקבלים עיצוב וצבעים חדשים, מחיר ה-690 אנדורו עומד על 68,990 ₪ בעוד ה-690 SMC-R נמכר ב-69,990 ₪.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל