fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

מבוסס על סיפור אמיתי: גראן טוריסמו, ב־9.8 בקולנוע

מבוסס על סיפור אמיתי: גראן טוריסמו, ב־9.8 בקולנוע

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ

סרט האקשן "גראן טוריסמו" יצטרף בשבוע הבא לסרטים החמים של הקיץ הנלחמים על תשומת ליבו של הצופה הישראלי, ואם למדנו משהו מהצלחת סרטי אקשן "מהיר ועצבני" ו"משימה בלתי אפשרית" – לגראן טוריסמו יש מה שצריך.

גראן טוריסמו מבוסס על סיפורו האמיתי של יאן מרדנבורו, שחקן Gran Turismo צעיר שהפך לנהג מרוצים מקצועי בזכות כישורי הגיימינג שלו. בסרט מככבים דיוויד הארבור, אורלנדו בלום, ארצ'י מדקוויי ודג'ימון הונסו וכמובן  – סדרת משחקי המרוצים שהפכה למצליחה ביותר בתולדות הפלייסטיישן, עם למעלה מ־80 מיליון עותקים.

במאי הסרט ניל בלומקמפ אומר שגראן טוריסמו הוא הסרט האולטימטיבי על הגשמת משאלות, "יכול להיות לך את זמן התגובה הטוב ביותר, כל המיומנות, אבל כשאתה נוסע במהירות של 200 מייל לשעה, זה הזמן שבו אתה מקבל את ההזדמנות להוכיח שאתה אמיתי. וזה מה שקרה ליאן מרדנבורו", הוא אומר ומוסיף, "כשקראתי את התסריט, לא האמנתי שהוא בעצם מבוסס על סיפור חייו האמיתי של יאן מרדנבורו. האירועים בסרט הם די בדיוק כפי שהם קרו".

זוהי האדפטציה השלישית של סיפור המבוסס על משחק פלייסטיישן למסך, אחרי "אנצ'רטד" וסדרת הטלוויזיה "האחרונים מביננו", והוא מבוסס על הצלחת סדרת המשחקים אבל גם על סיפורו הבלתי סביר של ספורטאי מוטורי שצמח מכיסא הגיימינג. מרדנבורו היה אוהד מרוצים מגיל צעיר ששיחק באובססיביות בגראן טוריסמו כדי לחוש את חווית המרוצים, ולא שיער שאי פעם יחווה אותה במציאות, עד שמצא את עצמו מתחרה מול הטובים ביותר על סיכוי לזכות במקום בקבוצת GT Academy של ניסאן. מגיימר לרייסר.

גראן טוריסמו יגיע לבתי הקולנוע ב־9.8.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל