fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בשטח עם HMmoto

בשטח עם HMmoto

כתב וצילם:גלעד בן זקן, מחירון לוי יצחק

במהלך החודש שחלף, נפגשו שישה עשר לקוחות HMmoto בארגון וסבסוד היבואן כפעילות "אפטר-סייל" לטיול באזור המרכז כאשר שניים עשר מהם רכובים על אופנועי HMmoto ועוד ארבעה הגיעו עם האופנועים הפרטיים שלהם, על מנת לרכוב ולהתרשם מה"הונדות" מבחן במהלך הרכיבה. הטיול אורגן במטרה להקנות לרוכבים סביבת רכיבה עם זהות המותג וגאוות יחידה. זאת ועוד, ניב מנהל המותג הגיע כאשר הוא רכוב על ה-CRE-F250R מהדגם החדש והמוזרק בדגש על קידום המכירה והיה צורך ברוכב נוסף שיגיע על גבו של ה-CRE-F300X לאותה המטרה. לצורך כך גויסתי על מנת לרכוב על האופנוע, כדי שהמעוניינים יזכו להתרשם ממנו. כזה אני, מתחשב אמתי בצרכי היבואן.

בלוי יצחק, כשאנו יוצאים למבחן דרך לאופנוע שטח מקצועי, אנו מתלווים ביוני רבן, הרוכב המקצועי שלנו. הוא ורק הוא חווה את דעתו, ואני רוכב הת"ש המספק את הצילום ואיסוף חוות הדעת שלו לכדי כתבה מלאה והגיונית. העניין הוא שלא יצאתי כאן למבחן דרך רשמי, ולכן זה לא מבחן, למרות שיש לי רשמים אישיים מההונדה הזו. אגב, בהמשך הטקסט אמשיך לקרוא ל-CRE-F300X ה"הונדה הזו", כיוון שלאורך כל הרכיבה התנוסס לפני עיני סמל הכנף האדומה ממשולש הכידון העליון והטביע בי את חותמו.

מנוע ה-300 של ההונדה הזו הינו מנוע ה-CRE-F250X ארבע פעימות כאשר הוא מוגדל ל-296 סמ"ק, כל מכלול ההונדה הזו זהה לחלוטין ל-CRE-F250X עד לרמת הגרם (114.8 ק"ג) וההבדל מצוי אם כן בתוספת הנפח שהביאה את תוספת ההספק בתחום הסל"ד הנמוך. מהלך הרכיבה אופיינה באנדורו של יום חם מאוד. הדרך התבצעה תחת השמש ולא תחת עצים. התוואי המסולע בבולדרים ואבנים מתדרדרות ותחת השמש היוקדת הוציאו לי את נשמת אפי הלאה ליום אחר, לכן רכיבתי אופיינה בטעויות רבות. נכנסתי במדרגות סלע לא מהפינה הנוחה שלהן וירדתי לא פעם מעט ימינה או מעט שמאלה במהלך טיפוס דרדרת אל השוליים המסולעים. כוח המנוע הזמין של האופנוע בכל עת פשוט תפקד כאופנוע אוטומטי לכל דבר ועניין. בכל טעות שעשיתי מיד פתחתי מצערת כדי להתמודד עם המצב החדש והמפתיע שאליו אני נקלע, המנוע מצידו היה זמין לבעוט וליירט את האופנוע קדימה דרך או על הסלעים והפתעה נוספת הגיעה מכיוון המתלים שתיפקדו באופן מושלם. בכל הזדמנות של טעות ברכיבה, פתחתי גז מצאתי את עצמי יורה את האופנוע בצורה מבוקרת לכיוון מדרגה לא חביבה ולא באמת מתוזמנת מבחינתי, מתלי האופנוע ספגו בנוחות מרבית לחלוטין את המדרגות והשאירו את פי פעור לנוכח טיפשותי ולנוכח יכולתו של האופנוע לגשר על כך, לסלוח ולהבליג הלאה.

היתרון בנפח זה, שנכנס לקטגוריית ביניים שבתוך קטגוריית הביניים E2 הוא כמו במבחן הדרך של ההוסקוורנה TE310 שבחנו בחודש שעבר. גמישות המנוע ואקסטרה הכוח מעל 250 סמ"ק, אבל בלי הבום הלא נשלט של מנועי ה-450 סמ"ק, האחים הגדולים באותה הקטגוריה שלרוב מוצאים פחות לקוחות עקב עודף כוח מנוע שקשה יותר לשליטה ומחייב את רובנו להוריד קצב במקום להגבירו. אני רק לא מצליח להבין את היפנים שנצמדים לחמישה הילוכים במקום לתת את השישי ולסגור את הפינה, כי ב-90 קמ"ש התחיל ממש הצורך.

נהניתי מאוד מההונדה הזו, ה-CRE-F300X של HMmoto, והמלצתי היא לרוכבים העומדים בפני שדרוג ה-250 שלהם להתחיל לחשוב בכיוון של 300 כזה או אחר לרכיבות האנדורו ולהתנסות במבחני דרכים אישיים על מנת לראות מי מהיצרנים הוא-הוא המנצח האישי שלהם. מי שלא מקצועי אמתי ולא חשוב לו להיות עם מקסימום הסמ"ק המותר לקטגוריה, ימצא בו פרטנר נאמן וטוב שיעזור להיצמד לגלגלי המוביל. במאמר מוסגר יש האומרים שגם הרוכב המקצועי באמת יהיה מהיר יותר עם 300 סמ"ק מאשר 450. אך את זה לא אני אמרתי.

5 תגובות ל בשטח עם HMmoto

  1. קבלו ח.ח על שיתופי הפעולה עם כל הגופים מסביב.
    רוני

  2. היה מביא מזמן איזה CRF עם קיט רישוי לכביש ומוכר כמו לחמניות. כל הכבוד לHM על היוזמה ובסכותם אפשר לקנות הונדות לשטח בלי קומבינות יבוא אישי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל