fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

כוחו של קהל – מאחורי הקלעים של סיקור מירוץ

כוחו של קהל – מאחורי הקלעים של סיקור מירוץ

אדם בלנגה

צילום: אדם בלנגה

אני אוהב שבתות רגועות, בייחוד כאלה שנפתחו במייל מהעורך שלך בשבע וחצי בבוקר: "יש מירוץ אופנועים בוינגיט. אתה בא?"
כמובן שאת המייל הזה קראתי על כוס תה רגועה בשעה 11 וחצי בצהריים בערך. שיחת טלפון מהירה לאריק, הנעת הקטנוע שלי ממנוחת החורף שלו ויציאה לכיוון וינגייט. מי שמתעסק בתחום יודע שלא משנה על כמה כלי מבחן תרכב, עדיין תחושת "הבית" שיש לאופנוע/קטנוע/אוטו שלך היא אחרת – כמעט קסומה… אפילו שמדובר פה בעוד קטנוע אפור בסופו של יום.
 

המקום – וינגייט
וואלה- שאפו. האירוע היה נראה ממש טוב. השמש הקייצית משהו שרבצה עלינו באותו יום שבת בהחלט גרמה לנו להרגיש הרבה יותר טוב, אבל עדיין המחסור בשילוט מסביר פנים בוינגייט גרם למבולבלים שבינינו לחפש יותר מהרצוי. למרבה המזל הגעתי באמצע אחד מהמקצים, כך שאת רעש האופנועים שמעתי מרחוק והוא כיוון אותי טוב יותר מכל שלט. 

המסלול עצמו יפה מאוד ומסודר מאוד, והוא נותן את התחושה כאילו שאשכרה יש פה תרבות מוטורית כזו או אחרת. אני מאוד רוצה לראות את המסורות האלה גדלות יותר, ועם יותר רוכבים הנמצאים שם. מבחינתי- אני מאושר שיש כל כך הרבה אופנוענים באותו מקום, אבל מבחינת המדינה מדובר עוד בדרך ארוכה.
 

האנשים – אתם
הדבר שהכי חימם לי את הלב זה האנשים, אבל לא סתם אנשים – אתם. הרי שום אירוע מוטורי לא שווה יותר מידי בלי קהל, ובאמת שמדובר פה בקהל לא קטן בכלל שבחר להצביע ברגליים- ולהגיע. אני בטוח שמזג האוויר היפה השפיע עד מאוד על ההיענות, ויחד עם זאת אני מקווה לראות עוד ועוד קהל. מבחינתי המנצחים הגדולים ביותר פה היו הקהל הגדול שבחר להצביע ברגליים- והראה שמה שהם רוצים זה אופנועים, עדיף שיהיו באוויר ועם גלגלי שטח!
נ"ב: כמו בכל אירוע מוטורי מסוכן שכזה, אחד הרוכבים החליק והגיע לטיפול. למרבה המזל הילד לא נפגע, אבל אני מקווה מאוד שזו לא תהיה עוד הזדמנות או תירוץ למנוע את המשך המירוצים בצורה כזאת או אחרת. 


מכירים את האינסטגרם  חדש של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלרית המירוץ שהיה – צילום: טופלברג >>


תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל