fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

אשת השבוע: מריסה מילר

אשת השבוע: מריסה מילר

אשת השבוע שלנו היא דוגמנית-העל מריסה מילר – ולא בגלל שהיא באמת נמנית על הקרם-דה-לה-קרם של עולם הדוגמניות, מככבת דרך קבע בתצוגות של ויקטוריה'ס-סיקרט והופיעה כבר כמה וכמה פעמים בגליון בגדי הים של ספורטס-אילוסטרייטד, כולל על השער ב-2008. גם לא בגלל שהיא הופיעה בין היתר בגליונות בגדי-הים המדוברים כשבגד הים שלגופה הוא לא יותר מאשר שכבה דקה של צבע.

מילר על שער Sports Illustrated ב-2008. דו"גמנית-על…

לא, הסיבה שהעלמה מילר מופיעה כאן היא היותה פרזנטורית של הרלי-דייוידסון מזה מספר שנים, עם שורה של פרסומות מגניבות/סקסיות. אבל היא לא סתם פרזנטורית: מריסה רוכבת בעצמה על הרלי (מדגם נייטסטר), ולא זו בלבד – היא למדה לבצע בעצמה ברנאאוט! שאפו, בהחלט. לא מאמינים? הנה:

חיפוש קל ברשת יביא שלל תמונות יותר חושפניות של מריסה מילר, אבל כאן הסתפקנו בחלק מפרסומות הרלי שלה. עוד קצת מידע חשוב לגביה: היא בת 33, גובהה 1.73 מ', משקלה 50 ק"ג ומידותיה החשובות – 86-58-89 ס"מ.



גם לא כי היא הופיעה בין היתר בגליונות בגדי-הים המדוברים כשבגד הים שלגופה הוא לא יותר מאשר שכבה דקה של צבע

9 תגובות ל אשת השבוע: מריסה מילר

  1. זה נכון היום מבחינה תחבירית? המורה ללשון שלי מתהפכת :). חוץ מזה, גברת מילר נראית אפילו טוב יותר במציאות. מחלקת השיווק של הארלי במיטבה!

  2. מה היו אומרים בפורום 8 אם היו רואים שמתקנים את העברית שלך באתר שלך (אין דבר כזה "בגלל ש")…אבל עם תמונות כאלה סביר שהתחביר מתקלקל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל