fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

יונדאי טוסון החדש נוחת בישראל

יונדאי טוסון החדש נוחת בישראל

רון לב

צילום: יצרן

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, משיקה את דור רביעי של הטוסון, ה-SUV המשפחתי הנמכר ביותר של יונדאי שצבר במרוצת השנים למעלה מ-65,800 מכירות בישראל. בדור הרביעי שלו מציג הטוסון עיצוב חדש ומרהיב, שיפור בבטיחות, בתכנון תא הנוסעים וביחידות ההנעה.

הטוסון החדש ממשיך את הקו העיצובי של יונדאי, כמו זה של הפליסייד, הסנטה-פה והסונטה – עם קווי מתאר חדים ויחודיים יותר, יותר צורות גיאומטריות חדות ופחות מעוגלות, תאורת לד מלאה ברמת הגימור הגבוהה ביותר ובעיקר חידושים העיצוביים בתאי הנוסעים, שהפכו מסולידיים ודי רגילים לטכנולוגיים וחדשים. מימדיו של הטוסון השתנו לטובת מרווח פנים משופר ואורכו עומד על 4.5 מטר רוחבו על 1.86 מטר וגובהו 1.65 מטר. מרווח הגחון עומד על 17 ס"מ ותא המטען בנפח 515 ליטר.

הטוסון החדש מגיע עם שתי יחידות הנעה אפשריות, מסדרת SmartStream המשותפת עם קיה, הראשונה טורבו בנפח 1.6 ליטר, עם מערכת תזמון שסתומים משתנה, המספקת 180 כ"ס ו-27 קג"מ, משודכת לתיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים אשר מאיצה מ-0 ל-100 ב-8.8 שניות. המנוע השני אטמוספרי בנפח 2.0 ליטר, עם הספק של 156 כ"ס ומומנט של 19.6 קג"מ אשר משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שישה יחסי העברה, ביחד החבילה הזו מאיצה את הטוסון מ-0 ל-100 ב-11.1 שניות.

הטוסון מושק בארץ עם לא פחות מ-5 רמות גימור שונות. הראשונה, פרימיום, עם תג מחיר של 159,900 ₪, בעלת מנוע 2 ליטר, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ', מסך מגע בגודל 8″ עם Apple CarPlay ו-Android Auto , מסילות גג, קיפול מראות חשמלי, פנסי איתות במראות, שמשות כהות, תאורת יום LED, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, ובקרת אקלים למושבים האחוריים, התנעה מרחוק באמצעות השלט והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, אפשרויות כיוון משענות גב בספסל האחורי ובקרת שיוט בסיסית.

רמת הגימור Prestige עם תג מחיר של 169,900 ₪ מציעה מסך מולטימדיה בוגדל 10.25 אינץ', תאורת אווירה ומנוע 1.6 טורבו. רמת הגימור Panoramic דומה מיועדת לציי רכב. מוסיפה חלון גג פנורמי.

רמות הגימור היוקרתיות כוללות את ה-Luxury, עם תג מחיר של 181,900 ₪, הציעה חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, טעינה אלחוטית לנייד, מושב נהג חשמלי וכוונון כרית גב תחתון ובקרת שיוט הכוללת מנגנון זחילה בפקקים. רמת הגימור הגבוהה ביותר, Elite, עם תג מחיר של 191,900 ₪, מציעה חישוקים בקוטר 19 אינץ', תאורת LED ראשית מלאה, פנסים אחוריים משולבי LED, תאורה עוקבת פניה, חימום מושבים קדמיים, אפשרות כוונון משוב נוסע לגובה וריפודי עור.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל