fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

סיטי טרנספורמר CT-1: חשמלי עירוני, כחול-לבן ומודולרי

סיטי טרנספורמר CT-1: חשמלי עירוני, כחול-לבן ומודולרי

עמית משיח

צילום: יצרן

חברת סיטי טרנספורמר הישראלית מציגה רכב חשמלי עירוני חדש עם פוטנציאל להיות מהפכני, הדור השביעי של ה-CT-1, עם טווח נסיעה עד 180 ק"מ ואפשרות לכיווץ רוחב הסרנים לצורכי חניה וחיסכון במקום. ה-CT-1 החדש מיועד לשימוש בכביש הציבורי ופותח בשיתוף סדנת רודי'ס הגרמנית שמתמחה בשיפורים ובדיקת מכוניות והאחראית על ייצור ששת אבות הטיפוס הקודמים, כשהראשון יצא לאוויר העולם בשנת 2017, לאחר פיתוח של כ-3 שנים. חברת סיטי טרנספורמר קיימה מסיבת עיתונאים מקומית לפני ההשקה הרשמית הצפויה בתערוכת IAA הגרמנית, האמורה להיפתח ב-6/9 השנה.

הדור השביעי החדשני של ה-CT-1 מציג גישה וטכנולוגיה משנות תפיסה; כך למשל, הדלתות נפתחות כלפי מעלה (ליציאה מהאוטו גם בתנאי חניה צפופים במיוחד), מושב הנהג נמצא במרכז התא וכך גם מושב הנוסע שמאחור, הנעה חשמלית 100% וכמובן – גולת הכותרת של המוצר – היכולת לשנות את רוחב הסרנים של גלגלי המכונית – 1.40 מ' בתנאי נסיעה ו-1 מ' בלבד לצרכי חניה. האב-טיפוס של ה-CT-1 עומד לעבור תקינת כביש בגרמניה הנחשבת למחמירה בנושא, כשהחברה מייעדת אותו לקטגוריית הרישוי האירופית הנקראת קוואדרו, זו מאפשרת תנועה חופשית על כל כביש ציבורי, כולל אפילו את האוטובנים – לא שתנסו לעלות עליהם עם כלי שמפתח מהירות מקסימלית של 90 קמ"ש.

עוד נתונים טכניים מתבקשים: הרכב באורך 2.49 מטר, טווח הסוללות עומד על 120-180 ק"מ ותלוי, כמובן, כתלות בהפעלת המזגן, ואופי הנהיגה וכו', והמנגנון הייחודי (המוגן בפטנט רשום) משנה את רוחב הסרנים הקדמי והאחורי בלחיצת כפתור צפוי לקבל הפעלה אוטונומית בעתיד.

את ה-CT-1 המוגמר והמאושר לתנועה בכביש הציבורי מתכננים בחברת סיטי טרנספורמר להתחיל לשווק בעולם מיד עם קבלת האישור – הצפוי להתקבל, לדברי מנכ"ל החברה, כבר לקראת סוף שנת 2021. השיווק המקומי של הדגם יחלק לקראת 2023 ובחברה פותחים בימים אלו את רשימת ההזמנות ל-200 הכלים הראשונים, במכירה מוקדמת, כשהמחיר נקבע על 45,000 ש"ח לפני מיסוי.

בחברה חישבו ומצאו שניתן לחסוך 75% משטח החניה ע"י שימוש ברכב הזעיר, כשארבעה פריטים כאלו תופסים את אותו שטח חניה כשל רכב סטנדרטי כיום. בתמונות תוכלו להתרשם גם מהעיצוב החד והעדכני של ה-CT1 ואנחנו יכולים לספר לכם בשקט בשקט, בלי שאחרים ישמעו, שזו קטגוריה שכבר נוסתה בעבר בארץ ולא תפסה, ואולם, בהחלט ייתכן שעם הצפיפות הגוברת בכבישי ארצנו ועם המעבר הצפוי לכולנו בעשור הקרוב לחשמלי 'על מלא', הבשילו התנאים לקטגוריית קוואדרו ישראלית למהדרין.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

 

גלריה

3 תגובות ל סיטי טרנספורמר CT-1: חשמלי עירוני, כחול-לבן ומודולרי

  1. כנראה שזה העתיד להתניידות יומיומית.
    אפשר כבר לצייר באיילון 8 נתיבים במקום ארבעה 🙂
    רק שהמחיר יהיה נורמלי, כולל לאופנועים. חזון אחרית הימים.

  2. אחרי מיסוי זה יהיה רכב פנאי לבעלי כסף מיותר אבל רעיון נחמד מאוד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל