fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

עכשיו גם ארבע דלתות – החל השיווק בישראל של הונדה סיוויק החדשה

עכשיו גם ארבע דלתות – החל השיווק בישראל של הונדה סיוויק החדשה

מאיר חברה למכוניות, יבואנית הונדה בישראל, החלה לשווק את הסיוויק החדשה, דור 10, הפרויקט הגדול ביותר בתולדות הונדה בעולם – עתה גם בגרסת ה- 4 דלתות. הסיוויק החדשה
מרווחת יותר, רחבה יותר, חזקה יותר וחסכונית יותר. תא המטען יכול להכיל את כל מה שהמשפחה צריכה. זכה בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-NHTSA האמריקאי. מחיר: החל מ- 134,900 ₪

הונדה סיוויק, הרכב המשפחתי הוותיק והפופולארי, עלה לראשונה על כביש בשנת 1972 כאשר בישראל משווק הדגם החל משנת 1992. הסיוויק הוא דגם הליבה של הונדה בעולם ועומד בליבה של מורשת המכירות והייצור של המותג.

עבור רבים ה-'סיוויק' מהווה שם נרדף למותג הונדה, כאשר היעד שעמד בפני צוות הפיתוח היה התחדשות דינמית של הדגם הכה פופולארי. יעד זה חייב חשיבה חדשה וגישות חדשות למבנה המרכב, לאווירודינמיות של המכונית ולתכנון השלדה תוך מתן דגש על חסכוניות, פונקציונאליות ובטיחות.

בהתבסס על המסורת בת ה-40 שנה שלה, המכונית שומרת אמונים לתפיסה המקורית של הסיוויק- "מכונית לכל אחד, מכונית לעולם". היא מהווה שילוב של עיצוב מיוחד, סגנון ספורטיבי ושימושיות גמישה – עם התמקדות מחודשת בדינמיקת נהיגה מתגמלת ומהנה.

הסיוויק 4 דלתות החדשה מציגה את חבילת טכנולוגיות הבטיחות והסיוע לנהג, Honda Sensing (הכלולה בדגם האלגנס 1.5 ליטר טורבו) המבטיחה שהמכונית היא אחת הבטוחות ביותר בקטגוריה. מערכת הבטיחות זו, משתמשת בשילוב של מידע מרדאר ומצלמות, ושפע של חיישני היי-טק, כדי להזהיר את הנהג ולסייע לו בתרחישים שעלולים להיות מסוכנים. בכך הופכת המערכת כל נהג, לנהג טוב יותר ורגוע יותר. דגם האלגנס מצויד במנוע VTEC 1.6 ליטר וזכה בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק שעורך ארגון ה-NHTSA האמריקאי . דגם האלגנס מצויד במערכת מובילאיי הישראלית.

הונדה סיוויק החדשה בתצורת 4 דלתות תשווק בשתי גרסאות שונות:

דגם אלגנס עם מנוע VTEC 1.6 ליטר ו-125 כ"ס – אוטומטי 134,900 ₪

דגם אלגנס אוטומטי עם מנוע 1.5 ליטר טורבו עם 182 כ"ס – אוטומטי 154,900 ₪.

2 תגובות ל עכשיו גם ארבע דלתות – החל השיווק בישראל של הונדה סיוויק החדשה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל