fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

פורסטר החדשה בישראל, החל מ-179,990 ש"ח

פורסטר החדשה בישראל, החל מ-179,990 ש"ח

יובל לוי

צילום: יצרן

ההשקה נערכה באולם התצוגה של סובארו ברחוב יגאל אלון בתל אביב. הפורסטר חמוש במנוע בנפח 2.5 ליטר המפיק 182 כוחות סוס ב-5,200 סל"ד ומומנט של 24.3 קג"מ המופק ב-4,400 סל"ד. המנוע מעביר את הכח אל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, בעלת שבעה יחסי העברה. יחידת הכח הזו מאיצה את הפורסטר ל-100 קמ"ש תוך 9.3 שניות ועד למהירות מרבית של 207 קמ"ש.

במהלך ההשקה נמסרו פרטים על מערכת הבטיחות החדשה, ה–EyeSight, המסופקת כסטנדרט בכל הדגמים. המערכת כוללת שתי מצלמות הממוקמות מעל המראה המרכזית ברכב ומשמשות מעין "זוג עיניים" נוסף אשר מסוגל לזהות הולכי רגל ודו-גלגלי. בנוסף, מתריעה המערכת לפני התנגשות מלפנים וכוללת בלימה אוטונומית בעת הצורך. כמו כן, מצוייד הפורסטר בבקרת שיוט אדפטיבית, השומרת מרחק מהרכב מלפנים ומסוגלת גם לזחול באופן אוטומטי בפקקים. המערכת כוללת גם התראה מפני סטיה מנתיב ותיקון הגה אוטומטי במידת הצורך. בנסיעה לאחור יבלום הפורסטר באופן אוטומטי במידה ויזהה מכשול.

לפורסטר כידוע יכולות שטח ובסובארו מציינים כי הדגם החדש מצוייד במערכת X-Mode, הכוללת בקט רוטורי המעביר בין מספר מצבי נהיגה בשטח. כמו כן, לפורסטר מערכת בקרת ירידה במדרון. מרווח הגחון עומד על 22 ס"מ, זווית הגישה על 22.9 מעלות וזווית הנטישה על 24.6 מעלות.

 

ה-Forester החדש כולל לראשונה גרסת ספורט, הכוללת מספר אלמנטים צבעוניים בפנים הרכב ומחוצה לו, עם דגש על הצבע הכתום ואבזור עשיר יותר כגון גג פנורמי, מזגן ליושבים מאחור, פנסי LED  ועוד. מחירה של גרסת הספורט עומד על 199,990 ש"ח.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל