מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
הארלי שמאל
גלאי רדאר קוביה
בנלי שמאל עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

סאנגיונג רקסטון – בחזרה לשורשים

סאנגיונג רקסטון – בחזרה לשורשים

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

כמעט ושכחנו שעוד יש כאלה דברים, אבל סאנגיונג מתעקשת לחזור ולהזכיר לנו. שיווק הרקסטון הופסק לפני כשנה, ועכשיו הוא חוזר אלינו אחרי מתיחת פנים ומנוע, ויעלה 225,000 ש"ח. לשם השוואה- מחיר הפאג'רו של מיצובישי מתחיל מ-299,000.

הנוסחה של הרקסטון כוללת שלדת סולם, סרן אחורי קשיח והילוך כוח, ושונה למדי מעדרי הג'יפונים שמסתובבים כיום ברחובות.
מנוע ה-2.7 הישן ננטש, ואת מקומו תופס מנוע 2 ליטר חדש המספק 155 כ"ס. מנסיוננו עם מנוע זה באקטיון ספורט החדש וברודיוס, אין מה לחשוש מהנפח המוקטן וההספק הלא מרשים, כיוון שהמומנט מכובד למדי ועומד על 36.7 קג"מ, והשידוך לתיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 5 ההילוכים טוב גם הוא.

כחלק מהחבילת ההשקה ניתן יהיה לקבל את הרקסטון עם ערכת הגבהה חינם, בשווי 5000 ש"ח.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל