fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

היגוי אחורי בפורשה (וידאו)

היגוי אחורי בפורשה (וידאו)

סחריה גיא

צילום: יצרן

קשה לכם לבצע פניות פרסה בפורשה המשפחתית? החברה הבווארית דואגת לכם. דגם ה-GT3 החדש של החברה יצויד במערכת היגוי אחורי אקטיבי – כלומר הטיית הגלגלים האחוריים בנוסף לגלגלים הקדמיים.

המערכת החדשנית תטה את צמד הגלגלים האחוריים בזווית של 1.5 מעלות בכיוון הנגדי לאלו הקדמיים במהירות נמוכה של עד 50 קמ"ש, זאת כדי לשפר את יכולת התמרון בדרכים עירוניות. במהירות גבוהה מ-50 קמ"ש הגלגלים האחוריים ינועו לאותו כיוון של הגלגלים הקדמיים, זאת כדי לשפר את היציבות והאחיזה בנהיגה ספורטיבית.

כתזכורת, על ההנעה בפורשה המדוברת אמון מנוע בוקסר בנפח של 3.8 ליטר, 6 צילינדרים, שמפיק 475 סוסים לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמד.

צפו בוידאו שמציג את המערכת המדוברת:

5 תגובות ל היגוי אחורי בפורשה (וידאו)

  1. בסיטרואן ZX (וגם אצל האחות 306) היה היגוי פסיבי, לא אקטיבי כמו בפורשה. ואם אני לא טועה- גם לגולף MK2 היה משהו כזה. אבל איפה הן ואיפה פורשה…

  2. בשנות השמונים הונדה השיקה דגם עם הרעיון הזה בדיוק…
    אני ראיתי את זה עובד בפועל בתערוכה בפרנקפורט.
    זה היה נראה גאוני…
    לא יודע למה זה ניגנז…
    אולי יש למשהו את הסיפור ??

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל