מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חגיגה בשטח עם מרצדס

שי שיוביץ
צילום: מערכת דוגרי
היום שהיה:
החבר החדש והאופנתי מתמיד של משפחת מרצדס הגיע לארץ, והסקרנות רבה. בעיקר לאור ההצהרות כי הGLA- הוא לא עוד סתם פרצוף יפה בחניית המלון היוקרתי, אלא טומן מתחת לשמלה היפה גם יכולת שטח אמיתית.
אודה על האמת: כשאריק שלח לי את ההזמנה להשקה עם תמונת ה-GLA בפוזה קרבית גיחכתי לעצמי ולאחרים. "אין סיכוי שאפילו נטעם טיפה אבק" אמרתי (לעצמי), בעיקר כדי לא להתאכזב. מה אומר ומה אדבר, מרצדס הפתיעו אותי לחלוטין. לא רק שה- GLA טעם שטח, הוא הצליח לסתום לי את הפה ע"י כיבוש מעלה תלול במיוחד עם זוויות מאיימות, וכל זאת בלי הילוך כוח. אותו המתלול (אבל הפעם בירידה) הדגים בנוסף את יעילות מערכת בקרת המהירות בירידה, שיודעת לשמור את הרכב במהירות הפחותה מ- 4 קמ"ש.
הזמן אותו בילינו עם ה- GLA היה קצר יחסית ולא מהווה תחליף למבחן דרכים ממצה (מה גם שלרכב איתו הייתי אמור לנסוע בכביש- GLA250 AMG- נגמר הדלק, כך שלא יכולנו להתרשם מההתנהגות), אולם ניתן היה להתרשם מספיגת המתלים הטובה שידעה לבודד אותנו מתלאות השביל, ולספק לכל יושבי הרכב רמת חיים הראויה להכלל תחת סמל הכוכב העליון.
במקביל להצגת הGLA, מרצדס הביאו את ארסנל השטח המלא שלהם (חוץ מה-G קלאס) , ויכולנו לטעום מעט מה- GLK הרבוע, הML- המפואר וה- GL המפלצתי. כמובן שכל הכלים לא התרגשו (להבדיל מהעיתונאים…) מהאתגרים השונים שיכולנו להעמיד בפניהם בזמן הקצר שלנו איתם.
כפיצוי על הברזת גרסת ה- AMG קיבלנו לנסיעה קצרצרה את ה- C קלאס החדשה בגרסת 180 (1.6 טורבו בנזין, 156 כ"ס). הרכב נראה כמו S קטנה, וזה פשוט נהדר. העיצוב הפנימי נקי ומעוגל עם צבעים נעימים, המנוע מספיק חזק, וגם ההתנהגות נטרלית למדי ונוסכת ביטחון. לטעמי יש כמה פישולים קטנים בהנדסת האנוש, אבל בסופו של דבר נראה שה-C קלאס עומדת בכבוד במבחן, ורושמת עליית מדרגה לעומת קודמתה.
תודה מרצדס, היה ממש כיף. מתי נפגשים שוב?
יותר אמין ויותר מסיבי.
בשביל עוד כמה שקלים עדיף את הדבר האמיתי. לא?
רגע רגע אני לא מבין, כלמוביל יצאו לשטח להשיק רכב 4X4 חדש, אז העיתונאים חייבים לרדת מהשביל ולרמוס את שדה החיטה של החקלאי, שבטוח לא קיבל אף דיבידנד ממרצדס?
חוצפה, שהנהגים המכובדים יישארו על השבילים, לא יאומן הנזק שההשקה של הרכב הזה השאיר על שדה החיטה, פשוט הזוי וגובל בטימטום.
ואם הייתי יודע למי שייך השדה, הייתי שולח לו את הוידאו כדי שייתבע את חברת כלמוביל.
לא להתייחס למותגים כי לא בקטע שהשכנים יראו אותי עם מרצדס להיפך לא מעניין אותי וכסף לא משחק
לחטוף.מדהים
אם לא שמת לב (ולא שמת לב), השדה אחרי קציר. חוץ מכמה אניצי קש אין בו כלום. אם כבר, החקלאים צריכים לשלם לעיתונאים על העזרה בחרישה. לחץ לא עושה טוב לעור הפנים, אז תרגיע…
ועדיין, אם תבדוק תגלה שהנסיעה על השדה החרוש פוגמת בגידולים הבאים.
אי הוגנות לא עושה טוב לזולת.
מתכננים למכור אותו כחדש מהניילונים?
על השדה נוסעים גם קומביינים וטרקטורים ומשאיות שבאות להעמיס את הסחורה- וכולם כולם שוקלים פי שלוש ארבע וחמש מהג'יפונצ'יק הקטן של מרצדס.וזה לא עושה נזק? אז חבל להטפל לקטנות. מרצדס עשו אירוע יפה, הכתבים השקיעו בכתבה, לא רצחו, לא גנבו ולא הרסו כלום. אפשר גם לפרגן.
תעשה טובה לעצמך ולנו ולך תחפש חיים יא חתיכת משועמם מסכן אלק בוכה לי על שדות עם קוצים עוד ייצור כמוך ואבדנו ואם היה לי מצב הייתה גם דופק דריפטים שם בשדה יא טמבל