מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
סוזוקי השיקה בישראל את מכונית המיני החדשה השלה, הסלריו

כתב: בן שפורקר צילום: מכבי ליפשיץ
סוזוקי מתחדשת ב"סלריו", רכב מיני שיחליף את האלטו והספלאש הוותיקות. סוזוקי מצהירה על מרווח פנים מכובד, וזאת מבלי לוותר על שימושיות תא המטען שגודלו כמעט כפול מזה של האלטו המוחלפת (254 ליטר) וגדול ב-2 ליטרים ממובילת הקבוצה, היונדאי i10.
בכל הנוגע לאבזור, הסלריו ממשיכה את קו האבזור המינימליסטי של האלטו, ומציעה מזגן מכאני פשוט ומערכת שמע בסיסית למדי עם חיבורי USB ובלוטות'. אביזרי הבטיחות כוללים 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת לבדיקת לחץ האוויר בצמיגים, ובארץ היבואנית ציידה אותה במערכת "מובילאיי" כסטנדרט. בנוסף לזה, מציעה היבואנית בארץ שתי חבילות אבזור בזמן מבצע ההשקה:
הראשונה, מערכת מולטימדיה "אנדרואיד" היכולה להכיל WAZE ועוד אפליקציות.
השנייה, חבילת אבזור הנקראת CrossPack, שמכילה ספוילר אחורי וחצאיות סביב הרכב על מנת לתת לו מראה "שיקי" יותר.
מתחת למכסה המנוע נמצא את מנוע שלושת הצילינדרים של האלטו שעבר הפחתה במשקל, ומספק 68 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ו- 9.1 קג"מ ב- 3,500 סל"ד. כמו בעבר, ישנן שתי תיבות הילוכים לבחירה כשאחת מהן היא תיבה ידנית, אך להבדיל מבעבר תוצע בנוסף תיבה רובוטית חד מצמדית בלבד בעלת 5 יחסי העברה, ולא תיבה אוטו' "רגילה".
הסלריו משווקת בישראל ברמת גימור אחת יחידה- GLX, ומחירה עומד על 58,990 ש"ח לגרסה הידנית ו- 65,990 ש"ח לגרסה עם התיבה הרובוטית.
אם כבר קופסה אז קופסה יפנית