fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
שרקו
סטפן

הורדת מחיר לקימקו DTX360 ו־Xciting VS 400

הורדת מחיר לקימקו DTX360 ו־Xciting VS 400

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: רונן טופלברג, היצרן

עופר אבניר מפרסמת מחירון חדש עם ירידת מחיר שבין 2,600 ל־4,700 ₪ לצמד קטנועי המנהלים של קימקו, ה־DTX360, קטנוע הקרוסאובר המבוסס על הדאונטאון 350, וה־Xciting VS 400, הגרסה החדשה של קטנוע ה־GT הבכיר של היצרנית הטאיוונית.

קימקו DTX360 עושה שימוש במנוע צילינדר יחיד מקורר נוזל בנפח 321 סמ"ק, המייצר הספק של 28.5 כ"ס ב־7,250 סל"ד ומומנט של 3 קג"מ ב־5,750 סל"ד, שמגיע מהדאונטאון 350, ממנו הוא נבדל בתנוחת הרכיבה, הכידון רחב, מהלך הגלגלים ארוך יותר, מערכת Keyless ולוח המחוונים, כמו גם בצמיגים קובייתיים במידות 120/80-14 מקדימה ו־150/70-13 מאחור, המותקנים על חישוקים יצוקים קלים יותר. משקלו הרטוב עומד על 194 ק"ג, גובה המושב עומד על 800 מ"מ, אורכו הכללי 2,165 מ"מ, רוחבו 780 מ"מ וגובהו 1,290 מ"מ. בסיס הגלגלים באורך 1,545 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 12.5 ליטר ומערכת הבלימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור. בעוד מערכת ה־ABS לא ניתנת לניתוק, את התערבותה של בקרת אחיזה ניתן לבטל. מקום האחסון מתחת למושב מספיק לקסדה מלאה בנוסף לקסדת 3/4 ויש לו שני שקעי טעינה USB, אחד בתא מקדימה ואחד נוסף על הכידון.

מחירו של ה־DTX360 עמד עד עתה על 39,580 ₪ ומחירו החדש 36,980 ₪, ירידה של 2,600 ₪.

קימקו Xciting VS 400 הוא הדור השישי לקטנוע הספורט-תיור של קימקו אחרי האקסייטינג 400i והאקסייטינג 400S. מצויד במנוע צילינדר יחיד מקורר נוזל בנפח 399 סמ"ק, המייצר הספק של 33.5 כ"ס ב־7,500 סל"ד ומומנט של 3.8 קג"מ ב־5,750 סל"ד. ה־VS עבר מתיחת פנים קלה, בעיקר באזור מסכת החזית, קיבל בקרת אחיזה, מערכת Keyless ולוח מחוונים דיגיטלי חדש. יש לו משקף מתכוונן ידנית, תאורת LED מלאה, מערכת ABS, בלם חניה ומזלג קדמי כמו של אופנוע בעל שני משולשי היגוי. משקלו הרטוב עומד על 213 ק"ג, המושב בגובה 805 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,565 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 12.5 ליטר, הצמיגים במידות 120/70-15 מקדימה ו־150/70-14 מאחור. אורכו הכללי 2,190 מ"מ, רוחבו 800 מ"מ וגובהו 1,345 מ"מ. מערכת הבלימה בעלת זוג דיסקים בקוטר 280 מ"מ וקליפר רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי מאחור.

מחירו של ה־Xciting VS 400 עמד עד עתה על 44,680 ₪ ומחירו החדש 39,980 ₪, ירידה של 4,700 ₪.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove