fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

דור 3.0 של ימי הדגמות לאופנועי שטח יוצא לדרך

דור 3.0 של ימי הדגמות לאופנועי שטח יוצא לדרך


דור 3.0 של ימי הדגמות שטח יוצא לדרך. כעשור לאחר שהחלו מכירות אופנועי השטח בשטח, וארבע שנים אחרי פתיחת מרכז השטח בסניף מודיעין, קבוצת עופר אבניר, יבואנית גאס גאס והוסקוורנה בישראל, משיקה את דור 3.0 של הדגמות הרכיבה בשטח. עופר אבניר תזמין במהלך עונת השטח הקרובה את כל רוכבי האנדורו הישראל להכיר את דגמי הוסקוורנה וגאס גאס החדשים במסגרת בליץ הדגמות ורכיבות שיכללו שני ימי הדגמות בשבוע, כל שבוע, מדי שלישי ושישי.

את ימי ההדגמות בשטח תפיק חברת ד.נ.א אדוונצ'ר, במטרה לפנות את נציגי עופר אבניר לצורך הענקת שירות אישי לכל רוכב בהתאם לצרכיו. במסגרת ימי ההדגמות ייערכו רכיבות, כל שבוע באזור אחר בארץ. נציגי המכירות של עופר אבניר יצויידו באייפאדים המחוברים למערכת ה- CRM של החברה כך שכל לקוח יוכל להבין מה במלאי, מהו האבזור הפוטנציאלי, ולבנות לו כבר בשטח את אופנוע החלומות שלו. הפעילות תחל משישי הקרוב 19/05 ועד לסוף חודש ספטמבר. ימי ההדרכות והרכיבות יפוצלו כל פעם לפי מותג אחר (גאס גאס והוסקוורנה בנפרד) ויתקיימו מידי שבוע באזור אחר בארץ.
לצורך כך נפתחה קבוצת וואטסאפ ייעודית לרוכבי האנדורו בארץ, בה יוכלו להתעדכן בימים השונים ובמיקומים המתחלפים, קישור לקבוצה ניתן למצוא בלינק המצורף כאן

קובי גילון, סמנכ"ל שיווק דו גלגלי בעופר אבניר: " אנו שמחים על הרחבת פעילויות לרוכבי השטח שלנו וקיום ימי הדרכה ורכיבה מאורגנים ברחבי הארץ. באופן החדש בו נפעל בשטח, אנו למעשה מעניקים לרוכב יותר תשומת לב ומקשיבים לצרכיו. מטרתנו היא לעבור אחת לחודש בכל אתרי הרכיבה הפופולריים בישראל בשטח. אנו נמשיך להעמיק ולטפח את תחום השטח והאנדורו בישראל שהופך לאחד ממנועי הצמיחה בשנים האחרונות בשוק הדו גלגלי".

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל