fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חתיכה מ־GP16: מזכרת מיוחדת לחובבי דוקאטי

חתיכה מ־GP16: מזכרת מיוחדת לחובבי דוקאטי

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

הזדמנות חד פעמית לחובבי מותג האופנועים מבולוניה: דוקאטי מציעה למכירה מלאי מצומצם של מזכרות מיוחדות – חלקי מנוע אמיתיים מה־Desmosedici GP16, אופנוע המוטוGP של היצרנית.

פרויקט Ducati Memorabilia הושק לראשונה לפני כ־4 שנים, בשנת 2019, ומאז מאפשר לחובבי המותג לרכוש מזכרות נדירות וייחודיות מבית יצרנית האופנועים האיטלקית ומחלקת המרוצים שלה, חלקים אמיתיים שהיו בשימוש על אופנוע המוטוGP והסופרבייק של דוקאטי.

התוספת החדשה להיצע המזכרות של דוקאטי ממורביליה כוללת חלקים מאופנועי הדזמוסדיצ'י GP16 ששימשו את רוכבי דוקאטי במרוצי המוטוGP, ביניהם בוכנות, טלטלים, גלי-זיזים וגלי-ארכובה – משומשים, כמובן – שהיו חלק מרגעים היסטוריים ובקרוב ינוחו על מדף או שולחן של אספן שרק יחכה לאורח שישאל אודות הפריט המיוחד.

הפריטים המיוחדים סגורים בתוך קופסת תצוגה מעוצבת מפרספקס ומסופקים במארז מהודר עם תעודת מקוריות שחתומה ע"י מנכ"ל דוקאטי קלאודיו דומניקלי ומנהל מחלקת המרוצים לואיג'י (ג'יג'י) דלאנייה, כמו גם עם פירוט טכני של החלק ובמקרים בהם ניתן גם שם הרוכב ומיקומו באליפות באותה העונה.

מספר הפריטים, כצפוי, מוגבל מאוד ויתכן שבזמן שאתם קוראים את שורות אלו כולו אזל. המחירים בהתאם ונעים בין 700 ל־1,000 אירו – ואף יותר. ניתן לרכוש את המזכרות הייחודיות בחנות דוקאטי בבולוניה, כמו גם אצל המשווקים ברחבי העולם ובאתר דוקאטי.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל