fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

שמרו על הכלי שלכם: טיפולים לאופנוע וקטנוע

שמרו על הכלי שלכם: טיפולים לאופנוע וקטנוע

אין מכונה שיכולה לעבוד ללא תחזוקה, והכלי הדו-גלגלי שלכם הוא מכונה מורכבת, רגישה וחשובה, שבמקרה של כשל יכולה לא רק לסכן את חייכם אלא גם להפוך להוצאה גבוהה במיוחד. לכן, כל אופנוע וקטנוע מחוייב לעבור טיפול תקופתי במרווחים ובצורה שקבע היצרן, וכל זאת נעשה על מנת לשמור על תקינותו ולמנוע תקלות והוצאות מיותרות.

בכל קילומטראז' מסוים יש צורך לבצע את הטיפול המתאים לו, היות והטיפול משתנה בין הכלים השונים, כשלכל אופנוע וקטנוע יש קצב משלו. מספר הסברים מהמומחים של היי סייד יעזרו לעשות לכם סדר בנושא:

אילו טיפולים יש לבצע ומתי?

התחדשתם באופנוע / קטנוע חדש מהניילונים? אז קודם כל מזל טוב! אחרי שתעברו את 1,000 הק"מ הראשונים בהתאם להנחיות ההרצה של היצרן, יש לבצע טיפול ראשון בו בודקים שכל מערכות הכלי תקינות ועובדות כראוי. טיפול הרצה הוא מבין הטיפולים החשובים ביותר והוא כולל לרוב החלפת שמן מנוע, מסנן שמן, שמן גיר, כיוון שסתומים ומעבר כללי וחיזוק ברגים.

לאחר מכן ישנו טיפול קטן שמבוצע לרוב בכל 4,000 עד 6,000 ק"מ והוא כולל החלפת שמן מנוע,
בדיקת תקינות המנוע והבלמים ובדיקת לחץ אוויר בגלגלים.

בטיפול בינוני מבצעים החלפת שמן מנוע, מסנן שמן והחלפה או ניקוי של מסנן אויר, כמו גם מעבר כללי על הכלי.

בטיפול גדול מחליפים שמן מנוע, פילטר שמן, שמן גיר, פילטר אוויר, מצתים, מבצעים מעבר כללי ובדיקות בלמים ובדיקת מרווח שסתומים.

לעתים מתווספים טיפולים נוספים כגון: החלפת נוזל טלסקופים, החלפת נוזל קירור והחלפת נוזל בלם המבוצעים בדרך כלל על זמן ולא על ק"מ.

חשוב לציין כי הנתונים האלו הם כלליים מאוד, ולמעשה אין אחידות בין הדגמים השונים, אז יש צורך לבדוק את הטיפולים שיעשו בזמן הנכון עפ"י הקילומטראז' הנכון. בכדי שתדעו לתכנן נכון את הטיפול העתידי הקרוב שלכם, אנו ממליצים לחפש נתונים אלו בספר הרכב שלכם או ליצור קשר עם המוסך.

בהיי סייד אופנועים אנחנו מספקים שירותי מוסך מגוונים בצורה המקצועית ביותר, שמבוצעים ע"י מומחים תוך כדי ליווי של הלקוח בכל שאלותיו. מוסך היי סייד אופנועים הוא מוסך מורשה של משרד התחבורה ומטפל בכל הכלים והחברות הקיימות כיום בשוק האופנועים והקטנועים.


היי סייד אופנועים
קיבוץ גלויות 75 תל-אביב
03-5188500

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל