fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי – הכל מתחיל בשקל ועשרה לקילו…

מדור פרסומי – הכל מתחיל בשקל ועשרה לקילו…

הכל מתחיל בשקל ועשרה לקילו…. ונגמר ברהיט יוקרתי וחד פעמי…

בגב הרעיון להקמת סטודיו אישפח, אנסה להסביר מה אפשר להפיק מג'אנק ממגרשי פסולת הברזל במחיר מצחיק של שקל ועשרה לקילו אחד של ברזל.

למה אוטו?
תעשיית הרכב התחילה לפני כשני עשורים בפיתוח של אמצעי הנעה חשמליים מתוך השלמה כי מאגרי הנפט בכדור הארץ ימוצו יום אחד. המשמעות  היא שהמכונית כפי שאנו מכירים אותה תחדל מלהתקיים . השוני המכני בין מערכת הנעה חשמלית מלאה לבין מה שמקובל הוא עצום ויאפשר צמצום משמעותי של גודל המכונית, לא על חשבון תא הנוסעים. יחד עם פיתוח אמצעי תקשורת אינטרנטית בין המכוניות , נמצא את עצמינו בעוד  כ-30  שנים נוסעים במכוניות  ללא התערבות נהג כלל. כחובב נהיגה ספורטיבית אני כבר מתחיל להתגעגע לתקופה של היום…

למה זה חשוב לנו?
כי בעולם מתגלגלים יותר ממיליארד כלי רכב וכדאי שנחשוב לרגע מה יקרה כשכלי הרכב הללו יפסיקו להתגלגל. נכון שבחלק מהמדינות יש אפשרות לגרוט את כלי הרכב תמורת תשלום לבעלים או למכור את הגרוטאות למגרשי פסולת הברזל, אבל מישהו צריך להפריד את הפלסטיק והגומי מחלקי הפח, זהו תהליך ארוך שמצריך משאבים, בשלב כלשהו נמצא את עצמנו עם הררי מכוניות מחלידות ומסוכנות.
כמהנדס אחזקה תעשייתית לשעבר פיתחתי את היכולת לראות איך ניתן  לחסוך עלויות תיקון ובניה גבוהות תוך שימוש באמצעים מקומיים ונפוצים על ידי שינוי קל ביעוד המקורי שלהם. רוב האנשים קוראים לזה אלתור, אני קורא לזה רב שימושיות. לכן, כאשר מזדמן לי לבוא בשערי מגרש פסולת ברזל אני מצליח לראות בגרוטאות החלודות יותר ממה שהן באמת. מדהים מה אפשר למצוא במגרשים אלו ובמחיר של 15 ש"ח לדלת של מכונית אפשר לכסח כמה דלתות מכונית עד שמגיעים לתוצאה הרצויה.
חיתוך, עיצוב וצבע עושים את כל ההבדל. לחומר עצמו יש עוד הרבה מה לתת.  אבל לפעמים מספיק להוציא דלת ממכונית ולהשכיבה על הרצפה והנה, היא כבר לא דלת יותר. היא יכולה להפוך לשולחן, מדף או מחיצה ללא שימוש במסורים ורתכות לפעמים החלוד והעקום מקבל פרופורציות אחרות לגמרי בסביבה חדשה.

אצלנו בסטודיו "אישפח" אנחנו מנסים לתת פרשנות חדשה למעטפת הרכב ולאפשר לחומר הנהדר הזה לקשט פריט שאינו תחבורתי. תחת המטריה של פריט שהיה מכונית או אופנוע אנחנו יכולים לאפשר לעצמנו להכניס לחלל המעוצב, צבעים וחומרים שאולי היינו מתקשים לדחוק אליו אם היו אלו פריטים סטנדרטיים. השימוש בחלקי רכב לא תמיד מצריך בית מלאכה מצויד בכל טוב. לפעמים הכלי החשוב ביותר שלנו הוא הדמיון שמאפשר לנו לנסות אין סוף וריאציות בלי להתאמץ.
סטודיו איש פח הוא פלטפורמה לרעיונות חדשניים ומקוריים לשימוש בחמרי גלם לא סטנדרטיים ליצירת פריטים מעוצבים ברמת גימור הגבוהה ביותר, במטרה לאפשר לאנשים לקבל ללבם ולביתם את הרעיון של שימוש בחומרים  ממוחזרים. לאחרונה השיק הסטודיו קו תאורה חסכונית. כל גופי התאורה בנויים מחישוקי אופנועים הצבועים בצביעה איכותית ומבריקה, עושים שימוש בטכנולוגית לד ומצליחים לצמצם באופן משמעותי את צריכת החשמל. כדי להשלים את המראה האותנטי, כל גופי התאורה תלויים על ידי שרשרת אופנוע מקורית.

אפשר לראות את מבחר המנורות הגדול והצבעוני באתר האינטרנט שלנו: http://www.ronentinman.com           
וגם  בדף הפייסבוק שלנו:  סטודיו אישפח

רונן וסרמן: 0523-963071


מדור זה הינו מדור פרסומי בתשלום

 

קישורים:
איש הפח בדו"גרי
אתר האינטרנט שלנו: www.ronentinman.com           
דף הפייסבוק שלנו:  סטודיו אישפח

11 תגובות ל מדור פרסומי – הכל מתחיל בשקל ועשרה לקילו…

  1. הייתי פעם בגאנק יארד ענקי מרשים ביופיו בניו גרסי
    כמה גופות היו שם.. אפשר להטיס מחצית לפה למועדון החמש ולאיש הפח כמובן.

  2. שלהחליף צמיג לוקח "קצת" פחות זמן מלבנות גוף תאורה.

  3. מאוד אהבתי: מדויק, אסטטי, צבעוני ובולט אך עדין. מרשים.

  4. אנו מעריכים את דאגתך לכושר השמיעה של עובדיך בעלי ארבע רגליים. חמוד אששש

  5. כל הכבוד על סיקור רעיונות יצירתיים כמו איש הפח. כאתר המסקר "לייף סטייל" זה בהחלט זה. ולאיש הפח. מרשים מאוד.

  6. תודה רבה למגיבים הנחמדים ומפרגנים!!!
    אני ממש שמח שאתם מתחברים לז'אנר ואפילו אוהבים את הפריטים. אנחנו כאופנוענים פתוחים יותר לסוג זה של עיצוב.
    אגב לבנות מנורה לא לוקח כ"כ הרבה זמן…

  7. גם האופנוע, הדוגמית, הציוד. ובכלל העבודה של הצלם והטוסיק של הדוגמית במיוחד….

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל