fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

מדור פרסומי: גרסת הספורט קרוזר 2015 החדשה של דוקאטי נוחתת בישראל

מדור פרסומי: גרסת הספורט קרוזר 2015 החדשה של דוקאטי נוחתת בישראל

צילום: יח"צ

מתיחת הפנים של הדיאבל שומרת ומלטשת את העיצוב האייקוני המשלב אופנוע שרירים, נייקד וקאסטום 

מנוע הדיאבל הינו הטסטסטרטה 11° DS המעודכן (בדומה למולטיסטארדה) עם שיא הספק בסל"ד נמוך יותר

הדיאבל מציע גם מערכת פליטה חדשה וחידושים טכנולוגים מתקדמים כדוג' תאורת חזית עם פנס לד (LED) חדש

מחיר "מזומן על הכביש" של דוקאטי דיאבל יחל מ- 161,000 ₪ . עם תחילת ההשקה "ליגל אופנועים" מדווחת על ביקוש גבוה לדגם, עם עשרה אופנועים שנמכרו עד כה, כששישה מתוכם נמסרים בימים אלו ללקוחות

חברת ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי בישראל, תחל השבוע בשיווק דגמי הפאואר קרוזר המחודש של החברה האיטלקית – דוקאטי דיאבל. הדיאבל החדש המדגיש עם מתיחת הפנים עוד יותר את קונספט עיצוב הספורט קרוזר, מציע במסגרת החידושים את הגרסה האחרונה של מנוע הטסטסטרטה 11° DS , מערכת פליטה חדשה ופיתוחים טכנולוגים מתקדמים כגון תאורת החזית עם פנס לד (LED) עוצמתי. דגמי הדיאבל שישווקו בארץ כוללים שתי גרסאות. גרסת "דארק" שמחירה הינו 161,000 ₪ על הכביש וגרסת הקרבון שתעלה 196,000 ₪ על הכביש. ליגל אופנועים מדווחת על ביקוש גבוה עבור הדגם החדש, עם עשרה אופנועים שנמכרו עד כה, כששישה מתוכם נמסרים בימים אלו ללקוחות.

דגמי 2015 של הדיאבל שומרים ומלטשים את העיצוב האייקוני המשלב בין אופנוע שרירים, נייקד וקאסטום. הדיאבל, נאמן לפילוסופיית היצרן, מגדיר מחדש את תחום הביצועים תוך שימוש בטכנולוגיות קצה. אלו נועדו לספק לרוכב חווית רכיבה בטוחה וחברותית יותר, המבטיחה בזכות "ידידותה למשתמש" גישה קלה יותר למספר הולך וגדל של רוכבים החושקים בריגוש הייחודי של רכיבה על דוקאטי. הדיאבל החדש מציע את הדור האחרון של מנוע הטסטסטרטה 11° DS כולל לראשונה שני מצתים לכל צילינדר המאפשרים פעולה חלקה יותר ונקייה יותר של המנוע לצד הפחתה בצריכת הדלק. שינוי זה מאפשר למנוע להגיע לשיא הספק בסל"ד נמוך מבעבר ב- 9,250 סל"ד. נתון זה מאפשר לדיאבל לשפר את המומנט לכל אורך רצועת הסל"ד ולספק את כוח המנוע בצורה ליניארית וחלקה. בדומה למולטיסטארדה גם מרווח הטיפולים בדיאבל עלה מ- 12,000 ק"מ לטיפול שמנים ו-24,000 ק"מ לטיפול דזמו לכדי 15,000 ו- 30,000 ק"מ.

בתוספת לשינוי המנוע מציע הדיאבל לראשונה תאורת לד מלאה בפנס החזית, מערכות כגון ABS , DTC, מערכת בקרת האחיזה של דוקאטי ו Ducati Riding Mode לבחירת "מצב הרוח" מספקים תחושת ביטחון. עם 162 כוחות סוס ומשקל של 205 ק"ג בלבד הדיאבל מציע לייפ סטייל ספורטיבי ונוח שבעבר ניתן רק לחלום עליו, כששילוב עולמות העיצוב והכוח מושג בדיוק משכנע. צמיג אחורי רחב (240 מ"מ) שפותח במיוחד עבור דוקאטי בשילוב טכנולוגית השלדות של דוקאטי מגישים חווית נהיגה יוצאת דופן עם זווית הטיה הממרות את חוקי הפיזיקה.

מחיר "מזומן על הכביש" של הדיאבל יעמוד בין 161,000 שקל ל- 196,000שקל לגרסאות הקרבון באדום או בלבן.

— ידיעה פרסומית —

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל