מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
תמוז
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
ברקום שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

נותן ברייס: רובי מדיסון מציג- רק אני והגלשן שלי

נותן ברייס: רובי מדיסון מציג- רק אני והגלשן שלי

אביעד רייס

צילומים: motocross.transworld.net + dcshoes.com

קשה שלא לחשוב כמה היה מועיל לבני ישראל אם הם היו רכובים על אופנועי שטח, ועם מנהיג כמו רובי מדיסון הם בכלל לא היו נתקעים על החוף.

עכשיו די עם הצחוקים וקצת רצינות. 

שימו לב- לא מדובר בעוד סתם סרטון חציית מים על אופנוע, אלא ממש לרכב על גל באוקיינוס ולהשתמש באופנוע כגלשן. חשוב להבין גם כי לא מדובר בסתם החלטה רגעית ומחשבה של מדיסון ש"זה מגניב אז בוא ננסה את זה", אלא מדובר בפרוייקט גדול עם הכנה רצינית שלקחה כמה שנים. מדיסון האוסטרלי נחשב בעיניי רבים לאיוול קניבל העכשווי, ולא מפתיע שפעלול כזה מגיע מבית מדרשו. 

הלוקיישן שנבחר היא שונית האלמוגים טאיפו בטהיטי, שתודות לטופוגרפיה המיוחדת שלה, האלמוגים נמצאים בסך הכל 20 אינצ'ים מתחת למים והופכים אותה לרדודה במיוחד, מה שתורם לצורות הגלים הייחודיות למקום. 

מדיסון אומר שהרעיון נולד באחת מהחופשות המשפחתיות הרבות באוסטרליה, בהן רוב הזמן החבר'ה מבלים במים. מדיסון החל לשאול עצמו איך והאם הוא יכול לגרום לאופנוע לצוף כמו סירה על המים, ועם קצת עזרה מהחבר'ה שאחראים על ה snow motocross ואישרו שזה רעיון מעולה, הפרוייקט התחיל להתגלגל.  

הנסיונות הראשונים כללו CR500 שקיבל זוג מגלשיים למשימה, וצמיגיי כפות. מכיוון שלא באמת היה קיים "אופנוע מים" שכזה לפני, כל האפשרויות היו פתוחות בפניי מדיסון והצוות. אחרי נסיון נוסף עם KTM 450  מרובע, הבינו המכונאים כי בניגוד למה שטבעי לחשוב, לא כח המנוע ייקבע את הצלחת השייט, אלא זווית המגלשיים ומספר ה "כפות" על הצמיג (שמשמשות כפדלים הדוחפים את המים).

לדבריי חבריי הצוות, שקיעת האופנוע למים עמוקים הייתה ברורה וצפוייה, והאופנוע שקע 30-40 פעמים לפחות במשך התהליך. 
האופנוע ש "זכה" לבסוף לשמש את מדיסון בפעלול הוא ה KTM 250 SX  דו"פ. 

למרות שנראה כי לא ניתן להפצע בעת שרוכבים על מים, מדיסון פרק את הכתף, שבר את הקרסול, וסבל מכמה זעזועי מוח במהלך האימונים, מה שמוכיח- לא משנה על מה רוכבים, בין אם מים או חול, ספורט אקסטרים תמיד יטמון בחובו סיכונים. 

הנסיון ה"אמיתי" הראשון נגמר ברוכב ואופנוע ששוקעים במים. האופנוע נשלח לייבוש והתחוור לעוסקים במלאכה כי זה לא הולך להיות פשוט. הנסיון השני הלך כבר יותר מוצלח, אך לא היה פרפקט,ומדיסון הפרפקציוניסט לא יכל לסיים עם משהו שהוא לא 100 אחוז. הנסיון השלישי היה מושלם, צוות הצילום תפס את התמונות והסרטון, ומדיסון נשאר על האופנוע עד להגע לחוף.

5 תגובות ל נותן ברייס: רובי מדיסון מציג- רק אני והגלשן שלי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל