fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

מוטוGP סטיריה: תוצאות מקצה הדירוג

מוטוGP סטיריה: תוצאות מקצה הדירוג

תמי גורלי | צילום: MotoGP.com, Ducati racing team, Yamaha racing, Pramac Racing

אחרי שישה שבועות חופש רוכבי המוטוGP, המוטו2 והמוטו3 חזרו אל המסלול לשני סבבים ברד בול רינג.
אמנם חלקם התלוננו שהיו צריכים קצת לנער את האבק אחרי חופשה ארוכה כל כך ביום האימונים הראשון אך ביום הדירוג הרוכבים כבר היו עמוק בתוך העניינים.

כמובן שהפאדוק עדיין טרוד בידיעה הרשמית שזו העונה האחרונה של ולנטינו רוסי, אך כמו שהדוקטור אמר "אנחנו עדיין מתחרים ויש עוד חצי עונה לפנינו".

קטגוריית Moto3

במוטו3 דניס אונצ'ו הרוכב של טק3 עושה היסטוריה ולוקח פול פוזישן. זו תהיה הפעם הראשונה בה רוכב תורכי מזנק מהפול פוזישן באליפות העולם, כמו שאחיו התאום היה הרוכב התורכי הראשון שניצח מרוץ ברמה העולמית (ולנסיה 2018). לצידו יזנקו מהשורה הראשונה סרג'יו גרסיה ורומנו פנאטי. זו הפעם הראשונה ששלושת המותגים של קונצרן KTM יזנקו מהשורה הראשונה עם אונצ'ו על KTM, גרסיה על גאסגאס ופנאטי על הוסקוורנה. מוביל אליפות העולם פדרו אקוסטה יזנק מראש השורה השנייה, מהמיקום הרביעי.

קטגוריית Moto2

מוביל אליפות המוטו2, רמי גרדנר, יזנק מהפול פוזישן השלישי שלו העונה. האוסטרלי הצליח לעשות הקפה מהירה ברגעים האחרונים של המקצה וקבע זמן טוב יותר מזה של הרוקי של קבוצת הונדה אסיה איי אאוגורה שיזנק בסופו של דבר מהמיקום השני. מרקו בזקי, רוכב VR46, יזנק שלישי אחרי התרסקות בבוקר ותקלה לא מוסברת באופנוע. ראול פרננדז, שהתעקב אחרי רוכב איטי, יזנק מהמקום הרביעי.

קטגוריית MotoGP

במוטוGP היה זה הרוקי חורחה מרטין שלקח פול פוזישן וקבע גם שיא מסלול חדש. רוכב קבוצת פראמק שעבר תקופה לא קלה בעקבות פציעה הצליח לנצל את החופשה לטפל בבעיות בכתפיים וחזר חזק יותר פיזית ומנטאלית לחצי השני של העונה. לצידו יזנק פקו בגנאיה ואת השורה הראשונה יסגור מוביל האליפות פאביו קווארטררו על הימאהה. מאז שקווארטררו טיפס לקטגוריה הבכירה, הרוכב הצרפתי מזנק מהשורה הראשונה ב-72% מהמרוצים בהם לקח חלק. מהשורה השנייה יזנקו עוד שני רוכבי דוקאטי, מילר וזרקו, ובינהם, עם התוצאה הטובה ביותר שלו העונה במקצה דירוג, ג'ואן מיר. רוכבי סוזוקי מיר ורינס קיבלו במהלך הסופ"ש את מנגנון ההנמכה האחורי המסייע בזינוקים וביציאה מהפניות. נראה שבמסלול המהיר באוסטריה השדרוג סייע רבות לאלוף העולם.
אליקס אספרגארו והאפריליה יזנקו מהשורה השלישית ולצידו מארק מארקז, אחרי שהתרסק בפניה מספר 3 בתום מקצה הדירוג ולכן לא הצליח לקבוע הקפה מהירה.
מיגל אוליביירה, שניצח בשנה שעברה במסלול הביתי של KTM, סבל מכאבים ביד ימין כתוצאה מהתרסקות ב-FP1 ולמרות שהצליח להתברג ממקצה הדירוג הראשון לשני, לא הצליח לקבוע הקפה מהירה. אחרי בדיקה נוספת התגלה שבר בחבורת העצם. עם זאת, הרוכב הפורטוגלי ינסה לקחת חלק במרוץ.

הווילד קארד של KTM המשיך והפתיע אחרי כמעט שלוש שנים בהם לא התחרה. דני פדרוסה יזנק מאמצע השורה החמישית. קאל קראצ'לו, שהגיע לסבב כמחליף של פרנקו מורבידלי, ממשיך להראות שיפור אך עדיין קבע את הזמן האיטי ביותר ויזנק מהמקום ה-23.
במהלך מקצה האימון נודע כי ראול פרננדז ירכוב בעונה הבאה במוטוGP בקבוצת טק3. ההודעה התקבלה כאשר שני רוכבי הקבוצה, פטרוצ'י ולקואונה, על המסלול ואינם יודעים כי שוחררו מהקבוצה. במקביל התקבל אישור כי פרנקו מורבידלי המחלים מניתוח בברך יתחרה בעונה הבאה בקבוצת המפעל של ימאהה.

ביום המרוצים צפוי גשם, נתון בעייתי למסלול בו הקירות קרובים וישנו פוטנציאל לציפה.

לוח שידורים:
מוטו3 בשעה 11:45 בערוץ ספורט 5 לייב
מוטו2 בשעה 13:20 בערוץ ספורט 5 לייב
מוטוGP בשעה 15:00 בערוץ ספורט 5 לייב

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

  • Valentino Rossi, MotoGP, Styria MotoGP 07 August 2021

  • Cal Crutchlow, MotoGP, Styria MotoGP 07 August 2021

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל