fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

יעל קדשאי בדרך לראלי דקאר

יעל קדשאי בדרך לראלי דקאר

כתב: אסף לביא בנארי | צילום:  Alessio Corradini, Hilde Lenaerts, Rally cool

כמעט שלושה עשורים אחרי שאביה, אביב קדשאי, היה הרוכב הישראלי שסיים את המרוץ, יעל קדשאי רוצה להיות הרוכבת הישראלית הראשונה אי פעם לסיים את מרוץ הראלי הקשה בסעודיה ובתקווה גם לעמוד על המדרגה העליונה של הפודיום ולהניף את דגל ישראל.

בעוד שבוע בדיוק, במרחק של כ־450 ק"מ דרום-מזרחית לישראל, יצא לדרך אחד ממרוצי השטח המאתגרים והקשים ביותר בעולם, ראלי דקאר בסעודיה. בין מאות הנהגים והרוכבים שיצאו לדרך ל־14 ימי מרוץ ולא פחות מ־9,000 ק"מ בתנאי השטח הקשים ביותר, תהיה גם הרוכבת הישראלית יעל קדשאי, שתשתתף לראשונה בראלי דקאר, אחרי שנה מוצלחת במרוצי הראלי השונים שזיכו אותה בנקודות הנדרשות כדי להירשם למרוץ הראלי הנחשק.

יעל בת ה־30 מעמק יזרעאל עברה שנה שלמה של אימונים ומרוצים כדי להגיע למעמד ההיסטורי, בו עמד לפני 27 שנים בשנת 1996, אביה, אביב קדשאי, שהיה הרוכב הישראלי הראשון לסיים את ראלי דקאר, אז עוד פריז-דקאר, ומאז הספיק להתחרות עוד מספר פעמים בדקאר על גבי רכבים בעלי יותר גלגלים. יעל רוצה לעשות היסטוריה ולהיות הרוכבת הישראלית הראשונה שתסיים את הדקאר, ובכך לשחזר את ההישג ההיסטורי של אביה, אך גם שואפת לנצח את המרוץ בקטגוריה שלה ולעמוד על המדרגה העליונה של הפודיום.

בעוד מספר ימים יעל תמריא לדקאר כשבעלה ואביה, המלווים אותה לכל אורך הדרך, נמצאים בשירות מילואים ולא יהיו איתה במרוץ, כמו גם יתר בני המשפחה שישארו בישראל. את עלויות ההשתתפות היקרות יעל תממן יחד עם נותני החסות שלה – ביניהם גם עופר אבניר, יבואנית גאסגאס לישראל, כשיעל תתחרה בראלי דקאר על גבי אופנוע גאסגאס RX 450F Replica, אביזריון, UPRESS, טל אופטיקה ו־RNS electronic – ובתמיכה של רבים בפרויקט גיוס המונים, שבינתיים הגיע לתמיכה כמעט מלאה.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל