fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

מוטוGP קטאר: קופי-פייסט?

מוטוGP קטאר: קופי-פייסט?

תמי גורלי

צילום: Michelin

אנדראה דוביציוזו לוקח את המרוץ הראשון של העונה כשהוא גם העונה חוסם את אלוף העולם המכהן בדרך לתהילה. דובי טוען שהתוכנית הייתה להתחרות ללא אסטרטגיה, אך היה ברור שהוא שולט בקצב כדי להימנע משחיקת הצמיגים, בעיה קריטית בקטאר, כשהוא נלחם במארק מארקז – שלדבריו היה חייב לנסות למרות שלא היה סיכוי, כמו בעונה הקודמת, והקשיים עם צמיגי המדיום של מישלין, ואלכס רינס על הסוזוקי שהדגים עד כמה האופנוע הטורקיז מהיר בתוך הפניות וסוגר עליו בישורת הארוכה – אחרי הסקטור השלישי, שהיה העקב אכילס שלו.

רינס בסופו של דבר סיים רביעי את המירוץ, אחרי שקאל קראצ'לו, ברכיבה הרואית עם חזרתו למירוצים עם הפציעה הקשה בעקב, עקף אותו בהקפה האחרונה תחת דגל צהוב עקב התרסקות של בראדלי סמית', הווילד קארד של אפריליה; אך בבדיקה נוספת הדגל הצהוב לא נראה בברור לרוכבים על המסלול ורינס נאלץ להישאר מחוץ לפודיום.

Copyright: Michelin

בימאהה סיימו את היום מאוכזבים כשדווקא הימאהה של ולנטינו רוסי, שהוזנקה מאחור במיקום ה-14 בלבד, סיימה חמישית. וינאלס שזינק מהפול פוזישן סיים שביעי, מורבידלי סיים 11 והרוקי, פאביו קוורטאררו, מחוץ לניקוד במיקום ה-16 בלבד. אחרי סופ"ש קשה עם בעיות כיוונון ולנטינו מצא משהו, למרות שהוא מסופק מהטיפוס מעלה ופער קטן יחסית של 0.6 שניות מהמנצח, הוא מאוכזב מכך שימאהה לא השתפרו מספיק, כך לדבריו. בן קבוצתו ציין דברים דומים כשהוא נשר מטה בדירוג בחציו הראשון של המירוץ. קוורטאררו וקבוצת פטרונס יצאו מאוכזבים אחרי טעות הנובעת מהתרגשות שגרמה לרוקי לדומם מנוע על קו הזינוק, טעות שגרמה לו לזנק מהפיט ליין; עם זאת קוורטאררו הצליח לסגור פערים ולקבוע את ההקפה המהירה של המירוץ – אך זה לא היה מספיק והוא התדרדר מחוץ לניקוד.

Copyright: Michelin

באופן מפתיע גם מיגל אוליביירה, רוכב KTM של Tech3, דומם מנוע, הצליח לזנק מהמיקום אחרון על הגריד וסיים במיקום ה-17. פטרוצ'י, שכמו בעונה הקודמת התקשה גם בהקפות האחרונות וגם לשמור על קצב מירוץ, סיים שישי ומאד מאוכזב, הוא ודובי היו רוכבי הדוקאטי היחידים שסיימו בניקוד. בפראמאק סבלו מתקלות טכניות, ג'ק מילר נאלץ להיפרד מחלק מהמושב ולא יכל לשמור על יציבות ובגנאיה ספג מכה שפגעה לו בכנפון ונאלץ לפרוש.

שני רוכבי אפריליה ושני רוכבי רד בול KTM סיימו בניקוד, ברור ששם יש עוד הרבה עבודה.

ולורנסו? החצי השני של קבוצת החלומות סיים רק ה-13 אחרי שהתדרדר לאחור וסבל מהכתף והגב אחרי התרסקויות יום האתמול. התחלה קשה ומאכזבת אך לורנסו טוען שלמד הרבה במירוץ, זו הדרך היחידה

העונה ארוכה מאוד, זהו הסבב הראשון, כמה כיף שרק התחיל.

Copyright: Michelin

 

***עדכון***

גלריה

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Michelin

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל