fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סיקס דייז 2019 פורטוגל: סיכום היום הראשון

סיקס דייז 2019 פורטוגל: סיכום היום הראשון

כתב: מערכת מוטו  צילום: © Dario Agrati

כמעט 100 שנים שנערך מרוץ האנדורו, ה-FIM ISDE. במשך ששת ימי המרוץ יתחרו מעל ל-500 רוכבים מלא פחות מ-26 מדינות במרוץ המפורסם שנערך השנה בפורטוגל. גשם שטף את המסלול בלילה והכין למאות המתחרים שעמדו על קו הזינוק בוקר זינוק חלקלק ורטוב במיוחד. במהלך היום התאזן מזג האוויר ואף נהיה חם. 

המרוץ מחולקות לקטגוריות, כאשר הבכירות שבהן הן קטגוריות 'גביע העולם', בהם מתחרות הקבוצות לפי לאומים. יש גם קטגוריות 'רגילות" כמו לדוגמא קטגוריית C1 בה מתחרה סוף סלע הישראלי. סוף שמייצג את קבוצת ק.ט.מ-ממסי, מסיים את היום הראשון ללא דירוג. דרור כהן רוכב ק.ט.מ מסיים במקום ה-45 המכובד (מתוך 88 רוכבים) בקטגוריית C3 ונמרוד חמו רוכב הונדה מסיים במקום ה-66 המכובד מתוך 172 רוכבים שהתחרו בקטגוריית C2. 

סוף סלע – מספר 348 (מצד ימין)

המרוץ התחיל בדרמה כאשר בראד פרימן רוכב בטא הבריטי שנחשב לאחד מהפייבוריטים במרוץ, מתרסק בספיישל השלישי ויש חשש ששובר את מפרק יד ימין. מכה קשה לבריטים. 

Photo: © Dario Agrati

המתחרים פתחו חזק, כאשר את ההובלה נטל דניאל סנדרס האוסטרלי, רכוב על ההוסקוורנה שלו. סנדרס קבע אך הזמן המהיר ביותר בספיישל-טסט של היום הראשון, כשמאחוריו בהפרש קטן ראיין סייפס האמריקני וג'וסף גרסייה הספרדי, שניהם רכובים על ק.ט.מ.

Photo: © Dario Agrati

היום הראשון מסתיים עם סנדרס במקום הראשון אבל זה סיום צמוד מאד, כאשר סייפס מסיים 19 שניות בלבד אחריו. 

האוסטרלים שלטו גם בקטגוריות הג'וניור. צמד רוכבי קבוצת RecoveR8 רכובים על ק.ט.מ והוסקוורנה מסיימים דקה ו-14 שניות לפני הרוכבים האמריקנים שנמצאים במקום השני.

Photo: © Dario Agrati

בקטגורית הנשים, היתה זו דווקא הקבוצה הגרמנית כאשר צמד הרוכבות הגרמניות הרכובות על אופנועי ק.ט.מ והוסקוורנה מסיימות את היום ראשונות, רק 4 שניות לפני רוכבות הקבוצה האמריקנית. 

Photo: © Dario Agrati

סיכום היום השני 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל