מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
טריומף קוביה
הארלי שמאל
לרט
סטפן
ברקום שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
בנלי שמאל עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דקאר 2015, חוזרים למסלול מעגלי ועוד שלל חידושים

דקאר 2015, חוזרים למסלול מעגלי ועוד שלל חידושים

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

שלושה וחצי חודשים מתום הדקאר 2014 מתפרסמים פרטי הדקאר הבא, 2015, ובהם חידושים כמו מסלול מעגלי, ימי מנוחה נפרדים לקטגוריות וחזרה מהדהדת של פיז'ו עם שני נהגים אופנוענים גדולים לשעבר.

כינוס הנהגים והרוכבים יערך בקאסא רוסדה בואנס איירס ב-3.1.2015, יום לפני הזינוק למהדורה מספר 37 של הדקאר והשביעית מאז נדד הראלי החשוב בעולם מאפריקה לדרום אמריקה ב-2009. הזינוק בבירת ארגנטינה – אבל הפעם גם הסיום, חוזרים למסלול מעגלי כפי שהיה בדקאר 2009. הנתיב ב-2015 יכלול בנוסף לארגנטינה גם את צ'ילה עם מדבר אטקאמה אך עקב רעידת האדמה הקשה שהכתה בצ'ילה לאחרונה לא ברור בשלב זה איך יראה הקטע הצ'יליאני כולו. גם בוליביה תחזור, לאחר שלראשונה ארחה ב-2014 קטע מהדקאר ובהצלחה מרשימה הן מצד המתחרים והן מצד הצופים.

חידוש יהיה גם חזרתה המתוקשרת של פיז'ו, שם גדול בדקאר עם ארבע זכיות רצופות במכוניות בין 1987 ל-1990 אך מאז היעדרות, שני נהגים בקבוצת פיז'ו הם אופנוענים בולטים לשעבר, סטפאן פטרהאנסל וסריל דספרס המגויס הטרי, 11 ניצחונות בדקאר באופנועים בין שני אלה.

גלריה

תגובה אחת ל דקאר 2015, חוזרים למסלול מעגלי ועוד שלל חידושים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל