מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
טריומף קוביה
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
תמוז
ברקום שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

וידאו: סוזוקי חוזרת למוטו GP

וידאו: סוזוקי חוזרת למוטו GP

גיא בן ברק

צילום: יצרן

שאלה: מי היה היצרן היפני הראשון שזכה באליפות גרנד-פרי? תשובה: הונדה ב-1961, נכון, אבל מי היצרן היפני השני? סוזוקי. כבר ב-1962 זכתה סוזוקי בתואר אליפות עולם, בקטגוריית ה-50 סמ"ק החדשה, ואף הייתה היצרנית היפנית הראשונה בכללי לקחת אליפות עם מנוע שתי פעימות. ציון דרך חשוב נוסף, כמובן אליפות העולם של שוואנץ ב-500 גרנד פרי ב-1993, כלומר מדובר ביצרן משמעותי לא רק בשווקים ובכבישים – אלא גם במסלולי אליפות העולם.

בחיתוך חד לימינו, סוזוקי שנעדרה מהמוטו GP שלוש שנים, מאז 2012, חוזרת בעונת 2015 להשתתפות מלאה ורשמית באליפות היוקרתית והתובענית, עם צמד הרוכבים הספרדים אליש אספרגרו ומאבריק ויניאלס. 

האופנוע הוא GSX-RR, דור חדש לגמרי לאופנועי מוטו GP של סוזוקי, עם מנוע ארבעה צילינדרים לרוחב ולא וי ארבע כפי שהיה בכול שנות המוטו GP של היצרן, האופנוע הופיע לראשונה בסבב האחרון לעונה בוולנסיה עם רוכב הפיתוח רנדי דה פונייה כוויילד קארד ובאופן טבעי חווה קשיים טכניים, בעיקר כשלי מנוע, אולם הוכיח פוטנציאל של ממש.

כאשר נותר חודש לתחילת הפעילות בעונת 2015 של המוטו GP, סוזוקי יצרה וידאו של כ-7 דקות המראה את עבודת הפיתוח של ה-GSX-RR במחלקת המירוצים של סוזוקי ובמנהרת הרוח, פלוס ההתרשמות הרוכבים הרשמיים לאחר המבחנים הראשונים בוולנסיה לאחר המירוץ שם. 

גלריה

8 תגובות ל וידאו: סוזוקי חוזרת למוטו GP

  1. אין מצב בשנים הראשונות. עד שמכינים את האופונע ומכילים אותו שיתאים לרוכב ובכלל מתארגנת קבוצה טובה ומשומנת. יקח שנים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל