fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

סופרבייק WSBK: עונת 2017 נפתחת בשבת לפנות בוקר

סופרבייק WSBK: עונת 2017 נפתחת בשבת לפנות בוקר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


לאחר תנומת חורף ארוכה נזכה בסוף השבוע הקרוב לחזרה לאקשן של ראשונת סדרות האספלט העולמיות, סופרבייק וסופרספורט עולמי, במסלול פיליפ איילנד באוסטרליה. הפרש השעות 9 לטובתם, פירושו שמקצי הדירוג סופר פול יערכו לאחר חצות שעון ישראל בלילה שבין שישי לשבת, ומירוץ הסופרבייק הראשון בסבב והראשון לעונת 2017 בכלל יערך בשבת בשעה 06:00 שעון ישראל, מירוץ ה-600 סופרספורט המסקרן יערך כרגיל ביום ראשון ב-04:30 שעון ישראל, כמו-גם מירוץ הסופרבייק השני. אם הוזכר מירוץ הסופרבייק השני הרי שזו תהיה הפעם הראשונה לחוקי סידור הגריד החדשים לעונת 2017 לקביעת הגריד למירוץ השני, זה אינו נקבע על ידי סופר פול כפי שהיה עד השנה אלא לפי תוצאות המירוץ הראשון, עם שלושת הראשונים במירוץ הראשון יורדים לזנק למירוץ השני מהשורה השלישית, ומי שסיימו במקומות 4-6 מזנקים מהשורה הראשונה. המטרה כמובן להשיג יותר מתח ועניין ונראה איך זה עובד, הרעיון לתת לרוכבים החזקים לזנק מאחור בטוח יספק עקיפות מרתקות. 

עונת הסופרבייק הקרובה תהיה המשך ישיר של הקרב בין רוכב קאוואסאקי ואלוף השנתיים האחרונות ג'וני ריי, לבין רוכב דוקאטי צ'אז דייויס בתגבור של מרקו מלנדרי הוותיק, שלא יהיה ספק, דוקאטי חייבת להשיג תואר סופרבייק עולמי לפחות אחד עבור הפאניגלה והתקווה היא ששני רוכבי דוקאטי החזקים מרוב מוטיבציה ולחץ של היצרן לא יורידו אחד את השני כפי שקרה במוטו GP. טום סייקס בן קבוצתו של ריי בקאוואסאקי ינסה שוב לחזור לימי האליפות מלפני ארבע שנים אולם נראה שימי הזוהר שלו חלפו, מנגד חוזר לסדרה יוג'ין לברטי החזק עם אפריליה, גם החידושים בהונדה עם אופנוע חדש וקבוצה חזקה של רוכבי מוטו GP לשעבר היידן ובראדל יוסיפו עניין.

גם סדרת הסופרספורט צפויה להיות מעניינת השנה, החילופים בין ג'ייקובסון לבין קלוזל – אם.וי הונדה ולהיפך – ייצרו מתח, ג'ייקובסון מפגין באוסטרליה מהירות מטורפת ומוביל את כול מקצי האימון.
דיווח מירוץ סופרבייק 1 לעונת 2017 כאן מחר, איחולי עונה טובה, בטוחה ומרתקת.

באנר פרסומי:

גלריה

2 תגובות ל סופרבייק WSBK: עונת 2017 נפתחת בשבת לפנות בוקר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל