fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

בנלי חושפת את ה-1200GT, אופנוע תיור גדול ומאובזר

בנלי חושפת את ה-1200GT, אופנוע תיור גדול ומאובזר

אסף לביא

יצרנית האופנועים בנלי משדרגת השנה את כל מגוון הכלים שלה, עם TRK800 חדש, נייקד 600N ו-600RR ספורטיבי חדשים על אותו הבסיס, אימפריאל משודרג ועוד, עכשיו היא חושפת את מה שאפשר להגדיר כ'ספינת דגל' (גם בגלל המימדים, אבל לא רק) ה-1200GT, שנראה כמו ערבוב בין הונדה גולדווינג וב.מ.וו RT.

חידת ההנעה של ה-1200GT מבוססת על המנוע הטריפל של ה-TNT 1130 האייקוני מוגדל לנפח 1,209 סמ"ק. השלדה החדשה שבתוכה יושב המנוע עשויה מסבך צינורות, כמו גם הזרוע האחורית (שמושאלת גם היא מה-TNT 1130), כשמקדימה מזלג הפוך של KYB, ושני דיסקים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים רדיאליים של ברמבו.

האופנוע שהוצג בתערוכה הוא הדגם המשטרתי שהופשט מאבזורו ונצבע מחדש ולא אופנוע היצור הסדרתי, שיהיה טיפה שונה ממנו, אך רוב הפרטים נכונים גם לו.

הספק המנוע יחסית צנוע, עם 136 כ"ס ב-9,000 סל"ד ומומנט של 12.1 קג"מ ב-6,500 סל"ד. ההינע הסופי באמצעות שרשרת ומתיחתה נעשית בעזרת מותחנים אקסנטריים, בסיס הגלגלים עומד על 1,550 מ"מ, מקדימה צמיג 120/70-17 ומאחור 190/55-17, גובה המושב 780 מ"מ ומשקל האופנוע עומד על 320 ק"ג כולל 22 ליטר דלק.

מבחינת העיצוב והמבנה האופנוע מאוד דומה ל-RT של ב.מ.וו, עם מסכה קדמית גדולה ושני ארגזים מובנים מאחור, אך בכל הנוגע לאבזור מדובר בעומס שמוכר לנו מהגולדווינג, אולי. ההתנעה כמובן ללא מפתח, מסך TFT מקדימה עם הרבה מידע כולל לחצי אוויר בצמיגים, חיבור בלוטוס ושקע USB, משקף מתכוונן ומראות מתכווננות חשמלית, מערכת שמע, מערכת ABS, בקרת אחיזה, קלאץ' הידראולי, מסיטי רוח, חלקי קרבון, תאורת LED היקפית עם תאורה עוקבת פניה מקדימה, מצלמות דרך מקדימה ומאחור, ועוד הרבה מאוד כפתורים שאין לנו מושג מה עושים בשלב הזה, חשוב לציין שרוב הפרטים לא רשמיים ועד לחשיפתו של דגם היצור הסדרתי שגם יגיע לאירופה לא יהיו.

במהלך אירוע החשיפה בתערוכת CIMA הציגה בנלי עוד תוכניות לעתיד, כששתי יצרניות עולות בדבריהם, הראשונה היא הארלי דוידסון, עם שיתוף הפעולה שלהן, ה-338R, שעומד להגיע לשווקים בקרוב, והשניה היא MV אגוסטה, שהחלה בשיתוף פעולה חשוב עליו נרחיב בכתבה נפרדת. בנלי הציגה מספר אירועים עתידיים, ביניהם אירועים מיוחדים לרוכבי בנלי (בסגנון שבוע דוקאטי), אירוע תחרותי ל-TRK502 ועוד. בנלי תעדכן בשנים הקרובות את ליין המנועים שלה עם ארבעה סוגימונעים חדשים שיגיעו במגוון נפחים, עם מנוע סינגל מקורר אוויר בנפח 250, 380 ו-530 סמ"ק (אימפריאל), מנוע טווין מקבילי בנפח 400, 700 ו-900 סמ"ק, מנוע 9 צילינדרים (זה שב-1200GT) ב-1200 ו-900 סמ"ק ועוד מנוע, שדומה במצגת ל-4 צילינדרים של הונדה, בנפח 650 ו-1000 סמ"ק.

בנוסף, בנלי תשחרר שלושה דגמים חדשים בקרוב, לאונצ'ינו קרוס, שיקח את הסקרמבלר החביב עוד צעד לכיוון השטח, TRK800 (שבמצגת בנלי בוחרת בתמונה של 790 אדוונצ'ר של ק.ט.מ), ו-TNT 899, עם מנוע ה-3 צילינדרים החדש בגרסה הקטנה שלו. אליהם יתלווה TRK502 מעודכן ב-2021, 302S חדש, אימפריאל 250 ועוד.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

3 תגובות ל בנלי חושפת את ה-1200GT, אופנוע תיור גדול ומאובזר

  1. לא עשה לי את זה. יותר מדי ערבבו פה מכל מיני אופנועים/מותגים.
    טוב שלא עשו קופסת מתגים יותר גדולה, כזו שבכלל תסתיר את הדרך. שיהיו בריאים. עיצוב זה לא הצד החזק פה. 🙁
    יש כפתור שמראה קסדה, מעניין מהו. אולי להרים את המשקף? אולי מתז שרוחץ את המשקף? 🙂 בטח רוכב אחד או שניים. לאלוהים פתרונים.

  2. אני סקרן לראות את הדגמים החדשים,נשמע שבנלי בדרך הנכונה

  3. השאלה כמה יעלה כזה אופנוע? (בארץ)
    וכמה יהיה אמין (עדיין מפחד מהמותג זוכר את העבר )

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל