fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס מתחת ללוגו אריק
הארלי שמאל
אגמ מוטורס קוביה 140
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
סטפן
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

חדש בישראל: אפריליה טוארג 660

חדש בישראל: אפריליה טוארג 660

אריק רוזנבלום

צילום: יצרן

עופר אבניר, יבואנית אופנועי אפריליה לישראל, פותחת את המכירה המוקדמת של הטוארג 660, דגם האדוונצ'ר החדש והצלע השלישית של פלטפורמת ה־660 המשותפת עם דגמי הטואנו 660 וה־RS660; מחירו עומד על 85,000 ₪ ובמסגרת המכירה המוקדמת ימכר ב־82,900 ₪, כשהיחידות הראשונות יעלו לכביש בחודש פברואר.

הטוארג קרוי על שם שבט הנודדים הצפון-אפריקאי שחוצה בשיירות את מדבר הסהרה, וה־660 הוא לא הדגם הראשון בסדרה, ששורשיה באמצע שנות ה־80 עם דגמים דו-שימושיים שהיו פעם נחלתה של אפריליה. הטוארג 660 החדש מסמן את חזרתה של אפריליה לשטח, תחום אותו זנחה בעשורים האחרונים, ולקטגוריית האדוונצ'רים שמובילה את מצעדי המכירות העולמיים.

אפריליה בוחרת להוריד את ההספק של מנוע הטווין המקבילי בנפח 659 סמ"ק שמייצר בצמד דגמי הכביש הספק של 95 כ"ס ב־10,500 סל"ד ו־6.8 קג"מ ב־8,500 סל"ד, לכדי 80 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 7.1 קג"מ ב־6,500 סל"ד בטוארג, זאת כדי להתאים לייעודו החדש. את זה אפריליה משיגה בעזרת לועות יניקה ארוכים יותר ומערכת פליטה שונה. בנוסף, כדי ליצור מרווח גחון טוב יותר, עוקת השמן של הטוארג קצרה יותר. כמו דגמי הכביש, גם הטוארג ניתן להגבלה לרישיון A1.

שלדת הקורה הכפולה של הטוארג 660 חדשה לחלוטין, והמנוע משמש בה גורם נושא עומס, מקדימה מותקן מזלג קאיאבה בקוטר 43 מ"מ עם מהלך של 240 מ"מ ואפשרויות כיוונון מלאות ומאחור, לזרוע אלומיניום עם מנגנון לינקים, מחובר בולם אחורי מאותה התוצרת, עם אפשרויות כיוונון מלאות ומהלך זהה. בסיס הגלגלים עומד על 1,500 מ"מ, משקלו היבש של האופנוע 187 ק"ג, מיכל הדלק בנפח 18 ליטר, מרווח הגחון עומד על 240 מ"מ והמושב בגובה 860 מ"מ.

ה־APRC, חבילה הטכנולוגית של אפריליה, כוללת מצערת רכב-על-חוט אלקטרונית, 4 מצבי רכיבה ומפות מנוע, בקרת אחיזה ובקרת בלימת מנוע, מערכת ABS עם מצב Offroad, בקרת שיוט, תאורת LED מלאה עם תאורת יום (DRL) ומסך TFT בגודל 5″.

מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו כוללת צמד דיסקים בקוטר 300 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה ודיסק בקוטר 260 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי מאחור. גלגלי השפיצים בקוטר 21″ מקדימה ו־18″ מאחור נועלים צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR במידות 90/90-21 ו־150/70-18, בהתאמה.

הטוארג מוצע ב־3 אופציות צבע, Acid Gold הצהובה, Martian Red האדומה וגרפיקת המרוצים הקלאסית Indaco Tagelmust. מחירו של הטוארג 660 עומד על 85,000 ₪ על הכביש ובמסגרת המכירה המוקדמת ימכר במחיר של 82,900 ₪. היחידות הראשונות יעלו לכביש בחודש פברואר.

● עוד בנושא: מבחן דרכים לאפריליה טוארג 660 בהשקה עולמית

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

2 תגובות ל חדש בישראל: אפריליה טוארג 660

  1. ליבואן יש קלף מצוין להצליח פה. גם התמחור סוג של סביר. בהצלחה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל