fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – טנרה
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מוטוטאץ דקר
v12 באנר צידי
תמוז
פוני pny באנר קוביה צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר r-125
סטפן
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: ב.מ.וו S1000RR מעודכן ל־2025

חדש בישראל: ב.מ.וו S1000RR מעודכן ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל, משיקה את הסופרבייק S1000RR בגרסת 2025 שעברה עדכונים קלים הכוללים מתיחת פנים אווירודינמית ותוספות למערכות האלקטרוניות המותקנות כסטנדרט.

יחידת ההנעה של ה־S1000RR עברה עדכונים קלים לצורך עמידה בתקן אירו5+, כשמנוע ה־4 צילינדרים בנפח 999 סמ"ק שומר על הספק של 210 כ"ס ב־13,750 סל"ד ומומנט של 11.5 קג"מ ב־11,000 סל"ד, ומשודך כעת למצערת M קצרת מהלך עם 58° לעומת 72° בדגם היוצא.

בנוסף, לשיפור האווירודינמיות, במסגרת מתיחת פנים קלה הכוללת עיצוב חדש לחלקי המעטפת, ה־S RR מקבל זוג כנפונים חדשים בחזית עם כוח הצמדה משופר, העומד כעת על 23.1 ק"ג במהירות של 300 קמ"ש – לעומת 17.1 ק"ג בדגם היוצא. כמו כן, כנף קדמית חדשה עם תעלות אוויר מסייעת בקירור מערכת הבלימה.

מערכות אלקטרוניות שהיו אופציונליות בעבר כעת מותקנות כסטנדרט, וחבילת האלקטרוניקה כוללת גם מצבי רכיבה Race Pro, שתי רמות נוספות של תגובת מצערת ובלימת מנוע, מערכת Hill Start Control Pro, חמישה מצבי ABS עם מצב Slick חדש ומערכת Dynamic Brake Control חדשה.

ה־S 1000 RR מוצע בשלוש רמות גימור ואופציות צבע – שחור "Blackstorm" מטאלי ברמת גימור Pure ובמחיר של 169,848 ₪, כחול "Bluestone" מטאלי ברמת גימור Sport ובמחיר של 172,848 ₪, או בלבן עם ה־M Package במחיר של 218,348 ₪.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25