fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2

חדש בישראל: סאן יאנג ADX 400

חדש בישראל: סאן יאנג ADX 400

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מטרו מוטור, יבואנית קטנועי סאן יאנג לישראל, משיקה את ה־ADX 400, קטנוע הקרוסאובר החדש של היצרנית הטאיוואנית, אחד גדול לדגמי ה־ADX 125 וה־ADX 300 שמשלב מאפיינים של אופנוע, מנוע בעל תזמון שסתומים משתנה, אבזור רב ויכולות שטח גבוהות ביחס לקטגוריה – במחיר השקה של 45,985 ₪.

סאן יאנג ADX 400 הוצג לראשונה בתערוכת מילאנו 2023, בתור קונספט עם עיצוב בהשראת הטיגריס וליתר דיוק – אביו הקדמון, הטיגריס השנחרבי – השראה שבאה לידי ביטוי בעיצוב מסכת החזית ויחידת תאורת ה־LED הכפולה, עם אורות יום (DRL) המדמות את שיני חיית הטרף.

באמצע השנה שעברה הושק רשמית דגם הייצור הסדרתי, ה־ADX 400 (שנקרא גם ADXTG או ADX TG), שדומה מאוד לדגם הקונספט ולוקח את אופנת קטנועי הקרוסאובר צעד אחד קדימה, לא מסתפק רק במראה קשוח אלא גם בבנייה שונה מהותית מקטנוע רגיל ומשלב מאפיינים של אופנוע, עם מנוע המותקן בשלדה, מתלים ארוכי מהלך ומנוע עם מערכת תזמון שסתומים משתנה, המעביר את הכוח לגלגל האחורי בעזרת שרשרת וגלגלי שיניים.

המנוע הוא סינגל בנפח 399 סמ"ק, מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון כפול, צמד גלי-איזון נגדיים ו־4 שסתומים, אליו משודך וריאטור עם מצמד צנטריפוגלי רב-דיסקי רטוב. ההספק עומד על 34.5 כ"ס ב־7,000 סל"ד והמומנט על 3.8 קג"מ ב־5,500 סל"ד. מערכת תזמון השסתומים המשתנה מחליפה בין שני מצבי קאמשפט ונדנדי היניקה, לשיפור ביצועי המנוע בסל"ד נמוך בכ־7% וב־11% בסל"ד גבוה (מעל 5,500 סל"ד).

כאמור, המנוע מותקן בשלדת הצינורות, עם זרוע אחורית מאלומיניום באורך 545 מ"מ, בעלת בולם יחיד ומנגנון לינקים פרוגרסיבי, כשמקדימה מותקן מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ בעזרת שני משולשי היגוי – כמו באופנוע. מהלך הגלגלים עומד על 140 מ"מ מקדימה ו־115 מ"מ מאחור. הגלגלים הייצוקים בקוטר 15 ו־14 אינץ' נועלים צמיגי Maxxis דו-שימושיים במידות 120/70-15 ו־150/70-14. מערכת הבלימה מקדימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 275 מ"מ וקליפר רדיאלי עם 4 בוכנות, ומאחור דיסק בקוטר 233 מ"מ. אורכו הכללי 2,166 מ"מ, רוחבו 920 מ"מ וגובהו 1,460 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,535 מ"מ, המושב בגובה 790 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 160 מ"מ ומשקל הרטוב, כולל 13 ליטר דלק, עומד על 213 ק"ג.

רשימת האבזור הסטנדרטי כוללת מפתח חכם, צג LCD צבעוני בניגוד-גבוה, בלם חניה אוטומטי, מערכת לאיתות חירום בבלימה חזקה, מגן גחון, מגני ידיים סגורים, משקף מתכוונן ידנית בטווח של 92 מ"מ (דו שלבי), תא אחסון לקסדה מלאה בנפח 32 ליטר ושקע טעינה מהירה USB. מערכת ה־ABS של בוש, כמו גם בקרת האחיזה, ניתנות לביטול בגלגל האחורי, לצורך רכיבת שטח.

מחיר השקה של הסאן יאנג ADX 400 עומד על 45,985 ₪ והוא מוצע בשלוש אופציות צבע בגימור מט – אפור בהיר, אפור כהה ולבן פנינה. 

יותם אבירם, סמנכ"ל מכירות מטרו מוטור: "ה־ADX 400 הוא דגם אסטרטגי עבור סאן יאנג בעולם ובמיוחד בשוק הישראלי. מדובר בקטנוע אדוונצ'ר חדשני שמציע מאפיינים רבים של מקסי סקוטר, במחיר תחרותי במיוחד אשר מציף רף חדש בקטגוריה. אנו צופים שהדגם החדש יכבוש במהרה את טבלת המכירות ויהפוך להיות אחד הכלים הנמכרים ביותר בישראל בשנים הקרובות".

    מעוניינים ברכיבת מבחן?

    logo moto


    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    3 תגובות ל חדש בישראל: סאן יאנג ADX 400

    1. עיצוב בהשראת הטיגריס? אולי העתקה של עיצוב ה-ADV של הונדה?

    2. מחיר בעייתי, מקביל להונדה.
      מורכבות בכל מערכת המתלה האחורי, גם סט גג"ש וגם רצועת ואר' מתכון לאחזקה יקרה.
      מנוע מורכב ומתוחכם, עם רמת המכונאי של דר' תל אביב גם עלולה להיות בעייה.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל 2 – אפריקה