מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חדש בישראל: סדרת ב.מ.וו K1600 המעודכנת
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל, מודיעה על הגעתם של דגמי ה־K1600 החדשים, שעברו עדכונים מקיפים לשנת 2022, הכוללים מנוע מעודכן לתקן אירו5 עם הספק מרבי בסל"ד נמוך יותר ושיפור במומנט, כמו גם חבילה טכנולוגית משודרגת; החל מ־198,311 ₪.
ספינת הדגל של המותג הבווארי, משפחת ה־K1600 של ב.מ.וו, כוללת 4 דגמי תיור הבנויים על אותו הבסיס, שעברו בתחילת 2022 עדכון מקיף ראשון ב־11 שנותיהם לכבוד שנת הדגם החדשה. ה־K1600GT הוא הדינמי בחבורה, אופנוע ספורט-תיור גדול עם צמד ארגזים מובנים ותנוחת רכיבה זקופה, ה־K1600GTL מבוסס על ה־GT ומוסיף לחבילה ארגז עליון ועוד כמה אביזרי נוחות, ה־K1600B באגר שואב השראה מסגמנט התיור האמריקאי וה־K1600 גראנד אמריקה שמבוסס על הבאגר ומוסיף ארגז עליון ואבזור נוסף.
עוד בנושא: מבחן דרכים: ב.מ.וו K1600 החדשים בהשקה עולמית
מנוע השישה-צילינדרים בשורה בנפח 1,649 עודכן לצורך עמידה בתקן האירו5, עם מערכת ניהול מנוע וחיישנים חדשים, וזכה בעליה של 0.5 קג"מ במומנט המרבי, שעומד כעת על 18.3 קג"מ באותם 5,250 סל"ד, כמו גם בהספק מרבי זהה של 160 כ"ס שמגיע ב־6,750 סל"ד – אלף סל"ד נמוך יותר מבעבר. מערכת ה־MSR בקרת בלימת המנוע הדינמית של ב.מ.וו, המהווה למעשה תוספת אלקטרונית לסליפר קלאץ', כעת מותקנת בכל הדגמים כסטנדרט.
מערכת המתלים עוברת גם היא שינוים ל־2022, כשהבולמים האלקטרוניים של Tenneco הופכים לסטנדרט במקום בולמי ה־Showa בדגם הקודם, ומשודכים כעת לחיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי, שמספק למערכת המתלים האלקטרונית מידע לצורך כיוונון אוטומטי של האופנוע לפי משקל הרוכב, הנוסע והמטען ובהתאם למצב הרכיבה הנבחר. תאורת ה־LED הראשית החדשה כוללת כעת כסטנדרט תאורה אדפטיבית עוקבת פניה ובפיירינג הקדמי תמצאו תא לטלפון הנייד עם שקע טעינה USB Type-C ומשטח טעינה אלחוטית.
בנוסף, בארבעת הדגמים מותקן צג ה־TFT החדש של ב.מ.וו בגודל 10.25 אינץ' – שהותקן לראשונה ב־R1250RT ולאחר מכן בקטנוע החשמלי CE 04 וב־R18 B – הכולל ניווט מובנה, קישוריות בלוטוס ותצוגת מסך מפוצל. ארבעה כפתורי 'מועדפים' ניתנים לתכנות כקיצורי דרך למגוון פונקציות, כמו למשל בקרת שיוט או הגדרת מתלים. כל דגמי ה־K1600 מצוידים במערכת קורנרינג ABS, משקף חשמלי, ידיות ומושב מחוממים ובקרת שיוט.
אורכם הכללי נע בין 2,324 ל־2,560 מ"מ ורוחבם 1,000 מ"מ, בסיס גלגלים 1,618 מ"מ, גובה המושב נע בין 750 ל־830 מ"מ, המשקל הרטוב בין 343 ל־370 ק"ג, מיכל דלק מכיל 26.5 ליטר, מהלך הגלגלים 115 מ"מ מקדימה ו־135 מ"מ, מידות הצמיגים 120/70-17 מקדימה ו־190/55-17 מאחור ומערכת הבלימה בעלת צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים עם 4 בוכנות מקדימה, כשמאחור מותקן דיסק בקוטר זהה עם קליפר דו-בוכנתי.
מחירון דגמי ב.מ.וו K1600
אופנוע | מחיר |
K1600GTL Pure | 205,311 ₪ |
K1600GTL Exclusive | 209,311 ₪ |
K1600GT Pure | 198,311 ₪ |
K1600GT Sport | 203,311 ₪ |
K1600B Pure | 201,311 ₪ |
K1600 Grand America | 210,311 ₪ |
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן
מפרגן למי שיש את הכסף לקנות דבר כזה (לך תמכור אחר כך), אבל מה יש לעשות עם דבר כזה בארץ? הכלי הזה תוכנן לחצות את אירופה לאורכה ולרוחבה, אם לא לעבור בין יבשות. להביא כזה כלי פה, זה כמו לשים תנין באקווריום ביתי.