fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מתאזרח: CF מוטו מציגה את התורר הגדול 1250TR-G

מתאזרח: CF מוטו מציגה את התורר הגדול 1250TR-G

אסף לביא

צילום: יצרן

לפני 4 חודשים בדיוק דיווחנו על ה-CF1250J המשטרתי של חברת CF Moto. כעת, בתערוכת CIMA בסין, נחשף גם הדגם הסדרתי ה"אזרחי", CF מוטו 1250TR-G, עם מנוע ה-LC8 של KTM בנפח מוקטן של 1,279 סמ"ק, 140 כ"ס ו-12.3 קג"מ. זהו האופנוע החזק ביותר של יצרן סיני עד היום, ולמען האמת, גם אחד מהמאובזרים ביותר.

שיתוף הפעולה בין CF מוטו ל-KTM מניב פירות רבים, אם זה מצידה של CF מוטו שזוכה להשתמש במחלקת המחקר והפיתוח של KTM ובקשריה העסקיים, ואם מצידה של KTM ש-CF מוטו מייצרת עבורה את מנועי הסינגל הקטנים, ה-790 וה-890 ובנוסף מרכיבה את האופנועים של KTM שמשווקים בסין, בעתיד הם יציגו גם דגמים משותפים תחת מותג GasGas שבבעלות KTM. אחד מהדגמים האחרונים ש-CF מוטו חשפה, ה-700CL-X, פותח בשיתוף KTM, אליו יצטרפו בקרוב גם מספר אופנועים נוספים, ביניהם נייקד, אדוונצ'ר ועוד משפחת דגמים בנפח נמוך יותר, כולם בשיתוף פעולה עם KTM.

ה-1250TR-G נהנה גם הוא משיתוף הפעולה ומעבר לשימוש במנוע ה-LC8 גם מקבל מתלים חצי-אקטיביים מתוצרת WP שבבעלות KTM. המפרט המלא כולל 3 ארגזים, פיירינג קדמי גדול עם מראות מובנות, בלמים רדיאליים של ברמבו, מסך TFT ענק בגודל 12.3″ עם מערכת מולטימדיה, ניווט, הרבה מאוד מידע וקישוריות בלוטוס, מערכת שמע של JBL, בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, תאורת LED, חימום ידיות ומושב ומשקף מתכוונן חשמלית.

האופנוע יגיע לאולמות התצוגה במחצית הראשונה של 2021, אך בינתיים רק בסין, כשבהמשך הוא ימצא את דרכו גם לשאר העולם. למרות שמחירו עוד לא נחשף אנחנו מהמרים על תג מחיר נמוך בכ-20% משל שאר המתחרים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל מתאזרח: CF מוטו מציגה את התורר הגדול 1250TR-G

  1. במיוחד אהבתי את השרשרת…. נו באמת. Drive Shaft בלבד!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל