fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
פוני PNY באנר מתחת לשורת הלוגו
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
v12 באנר צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
פוני pny באנר קוביה צידי
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר r-125
שרקו
אודי דגן 140 על 70

ק.ט.מ מציגה גרסת ראלי ל-790 אדוונצ'ר החדש

ק.ט.מ מציגה גרסת ראלי ל-790 אדוונצ'ר החדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

עם השקת צמד האדוונצ'רים 790 החדשים של ק.ט.מ, היה נדמה כי בזה מסתכם היצע אופנועי האדוונצ'ר בנפח בינוני מבית היצרנית האוסטרית. עכשיו מתברר כי לאוסטרים היה בשרוול קלף נוסף.

מדובר בגרסת שטח קיצונית אם תרצו המיועדת לרוכבים שמתייחסים לאופנוע האדוונצ'ר שלהם ככלי אנדורו לכל דבר ולוקחים אותו לאקסטרים ברכיבת השטח. השינוי המרכזי הוא בבולמים, כאשר גרסת הראלי מקבלת סט WP XPLOR PRO, שמציע את טכנולוגית ה-Cone Valve ומיוצר במחלקת המרוצים של WP, לצד הבולמים של אופנועי האנדורו, הראלי והמוטוקרוס שלוקחים חלק בזירות המרוצים הגדולות בעולם.

סט הבולמים החדש מוסיף 30 מ"מ למהלך המתלה מקדימה ומאחורה, ומעלה את גובה המושב ל-910 מ"מ (880 מ"מ בגרסת ה-R). גרסת הראלי זוכה לתופינים נוספים, כמו מערכת פליטה קלילה מבית אקרפוביץ', מיגוני קרבון למיכל הדלק, קוויק שיפטר להעלאה והורדה, מושב "מרוצים", גרפיקה חדשה, רגליות ראלי וג'אנטים צרים יותר עם פנימית.

המחיר עדיין לא פורסם, אך כאמור, גרסת הראלי תיוצר במהדורה מוגבלת של 500 יחידות בלבד, וניתן להעריך כי חלק מהכלים נמכר כבר מראש ללקוחות "מקורבים לצלחת", בדומה למכירתה של רפליקת הראלי דקאר בנפח 450 סמ"ק שיוצרה על ידי ק.ט.מ.

האם נזכה לראות אותו בארץ, ובאיזה מחיר? נצטרך להמתין בסבלנות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25