fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

ק.ט.מ מציגה גרסת ראלי ל-790 אדוונצ'ר החדש

ק.ט.מ מציגה גרסת ראלי ל-790 אדוונצ'ר החדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

עם השקת צמד האדוונצ'רים 790 החדשים של ק.ט.מ, היה נדמה כי בזה מסתכם היצע אופנועי האדוונצ'ר בנפח בינוני מבית היצרנית האוסטרית. עכשיו מתברר כי לאוסטרים היה בשרוול קלף נוסף.

מדובר בגרסת שטח קיצונית אם תרצו המיועדת לרוכבים שמתייחסים לאופנוע האדוונצ'ר שלהם ככלי אנדורו לכל דבר ולוקחים אותו לאקסטרים ברכיבת השטח. השינוי המרכזי הוא בבולמים, כאשר גרסת הראלי מקבלת סט WP XPLOR PRO, שמציע את טכנולוגית ה-Cone Valve ומיוצר במחלקת המרוצים של WP, לצד הבולמים של אופנועי האנדורו, הראלי והמוטוקרוס שלוקחים חלק בזירות המרוצים הגדולות בעולם.

סט הבולמים החדש מוסיף 30 מ"מ למהלך המתלה מקדימה ומאחורה, ומעלה את גובה המושב ל-910 מ"מ (880 מ"מ בגרסת ה-R). גרסת הראלי זוכה לתופינים נוספים, כמו מערכת פליטה קלילה מבית אקרפוביץ', מיגוני קרבון למיכל הדלק, קוויק שיפטר להעלאה והורדה, מושב "מרוצים", גרפיקה חדשה, רגליות ראלי וג'אנטים צרים יותר עם פנימית.

המחיר עדיין לא פורסם, אך כאמור, גרסת הראלי תיוצר במהדורה מוגבלת של 500 יחידות בלבד, וניתן להעריך כי חלק מהכלים נמכר כבר מראש ללקוחות "מקורבים לצלחת", בדומה למכירתה של רפליקת הראלי דקאר בנפח 450 סמ"ק שיוצרה על ידי ק.ט.מ.

האם נזכה לראות אותו בארץ, ובאיזה מחיר? נצטרך להמתין בסבלנות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל