fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה

אמ.וי אגוסטה: בקרוב דגמי 350 ואדוונצ'ר 950

אמ.וי אגוסטה: בקרוב דגמי 350 ואדוונצ'ר 950

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

נשיא אמ.וי אגוסטה טימור סרדרוב התראיין לאחרונה למספר גופי תקשורת ביניהם מגזין מוטוצ'יקליסמו האיטלקי ודיבר על דגמים עתידיים ועל השת"פ עם לונסין שנחתם לאחרונה. סרדרוב חשף כי שתי משפחות דגמים חדשות בדרך – אחת שתתבסס על מנוע ה-350 טווין החדש אות הם מפתחים כבר זמן רב.

סדרה נוספת, שאותה למעשה חושף נשיא החברה בפעם הראשונה תתבסס על מנוע 950 חדש שיהווה פלטפורמה למגוון דגמים, ביניהם גם אופנוע אדוונצ'ר קונבנציונלי יותר מהטוריסמו ולוצ'ה, כזה שיכול להתחרות בשאר התוצרת האירופאית והיפנית.

אמ.וי היא חברה אקזוטית עם כלים ייחודיים, ככזאת היא מייצרת ומוכרת בכמויות מוגבלות – בשנת 2018 נמכרו 3,500 אופנועים בלבד. אם החברה רוצה להישאר רווחית היא חייבת להיכנס לסגמנטים חדשים בהם לא הייתה עד היום, שם תוכל למכור כמויות גדולות שיתמכו כלכלית בייצור האופנועים המיוחדים שלה.

הברוטאלה 1000RR, יצירת אומנות ומכונה מטרופת עם מעל 200 כ"ס, האם בקרוב יעמוד לצידה באולמות התצוגה אופנוע בנפח 350 סמ"ק?

סרדרוב מצהיר כי המטרה היא להגיע לייצור של עשרות אלפי כלים בשנה, ומרגיע את מי שחרד לכך שאופנועי אמ.וי המסורתיים יעבור לייצור בסין: "לונסין לא תחליש את המותג כי אנחנו עדיין בשליטה מלאה. יש לנו הזדמנות להגדיל משמעותית את ההיצע שלנו, עם דגמי נייקד וטורינג – אמנם בנפחים קטנים, אבל כאלו שיכולים להביא רווחים גדולים…" לכך מוסיף טימור, "השותפות שלנו עם לונסין זהה לשותפויות שיש ליצרנים גדולים אחרים – כמו זו של ק.ט.מ ובז'אז'. סגמנט ה-350 חשוב מאד עבורינו, בעיקר כי חוץ מהדיוק אין שם באמת דגמים שמכוונים לרגש אלא יותר לחיסכון. אנחנו רוצים לבנות אופנועים יפים, שיעוצבו ויתוכננו על ידינו וייוצרו באסיה. אמ.וי לא תהפוך לסינית, לונסין לא מחזיקה במניות, היא בסה"כ ספק שלנו. אנחנו נבנה מנוע טווין בנפח 350 סמ"ק עליו יתבססו דגמי נייקד, טורינג ועוד".

למרות שהוא מדבר בהתלהבות על דגמים קטנים, נזכיר לכם שג'ובאני קסטיליוני, שותפו של טימור ונכדו של מייסד החברה, רוצה לשמור על אופי החברה ולייצר כמה שיותר אופנועי פרימיום יחודיים, כך הוא סיפר לנו בראיון בלעדי למוטו בתערוכת מילאנו בשנה שעברה: "אני לא משווה את אמ.וי אגוסטה לפרארי בעולם הרכב, זה מותג 'המוני' יותר מאיך שאני רואה את אמ.וי, פגאני תהיה השוואה נכונה יותר. אני שואף להתמקד עוד יותר בדגמים מיוחדים לצד ההיצע הקיים". נראה שדגמי ה-950 מגיעים – מעבר להגיון הכלכלי שמאחוריהם – כדי להשביע את רצונו של קסטליוני.

תגובה אחת ל אמ.וי אגוסטה: בקרוב דגמי 350 ואדוונצ'ר 950

  1. על האדווצ'ר אני מחכה לשמוע. מתחיל לחסוך. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל