fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

אמ.וי אגוסטה: צמד אדוונצ'רים חדשים-ישנים במילאנו

אמ.וי אגוסטה: צמד אדוונצ'רים חדשים-ישנים במילאנו

אסף לביא

צילום: יח"צ

אמ.וי אוגסטה עתידה להציג בתערוכת מילאנו שני דגמי אדוונצ'ר שיחזירו לעולם את שמו של האלפנט, הדגם האייקוני של קאג'יבה שניצח פעמיים את מרוץ הראלי פריז-דקאר. אלפנט אחד יהיה עם מנוע טריפל חדש לחלוטין בנפח 950 סמ"ק והשני עם מנוע קטן יותר בנפח 500-600 סמ"ק, כפי שסיפר מנכ"ל החברה בראיון שהעניק למגזין מוטו בתחילת השנה.

תחת הנהגתו של טימור סרדרוב אמ.וי אגוסטה רוצה להגדיל את מגוון המוצרים שלה וחלקה בשוק תוך כדי שמירה על ביצועים גבוהים, יוקרה ומתן כבוד להיסטוריית המותג. אך לפני שהחברה מציגה את דגמי האלפנט החדשים, ברצונה לבנות קהילה סביב הפרויקט שנושא את לוגו ה־Lucky Explorer, המזוהה גם עם דגמי האפלנט שהתחרו במרוצי הראלי וגם עם אלו שנמכרו לקהל הרחב, ולשם כך היא משיקה עמוד אינסטגרם ייעודי ואתר חדש בו יוכלו ההרפתקנים שמתעניינים בדגמים החדשים להפוך לשגרירי הפרויקט וליהנות מגישה מוקדמת לתוכן בלעדי, לצרף חברים וליצור שיח סביב הדגמים העתידיים.

בשלב זה אין עדיין פרטים רבים על צמד דגמי האלפנט, אבל מהראיון עם מנכ"ל אמ.וי אגוסטה אנחנו כבר יודעים שמדובר באופנועים מוכווני שטח, כשדגם ה־950 צפוי להיות קרבי ובעל ביצועים גבוהים בשטח, בעוד הדגם הקטן יותר אמור לספק שימושיות גבוהה בעיר, לחיי היום יום, לצד יכולות שטח ממשיות. מכיוון שהדגם הקטן נבנה בשיתוף פעולה עם חברת QJ מוטור, אנחנו יכולים להמר שהוא יבוסס במידה מסוימת על ה־TRK502X של בנלי, אם בתצורה זהה, מוגדלת נפח או בשיתוף מכלולים מצומצם בלבד. העיצוב צפוי להזכיר מאוד את האלפנט 900 שהתחרה תחת ידיהם של סטפן פטרהנסל ואדי אוריאולי בגרסה מודרנית ועדכנית יותר.

הצמד יחשף לראשונה ב־23.11 – אז תיפתח גם ההרשמה המוקדמת (Pre-Booking) – ויוצג בתערוכת מילאנו. עוד לא ברור האם אלו יהיו דגמים מוכנים לשיווק או קונספטים ראשוניים, אך הבחירה של אמ.וי אגוסטה בפתיחת הרשמות ולא הזמנות מוקדמות, כמו גם הרצון שלה לבנות קהילה ושיח סביבם, אולי מרמזת שהדגמים לא קרובים לייצור סדרתי כפי שאנחנו רוצים.

"אני נרגש מהשקת הפרויקט המאוד מיוחד הזה," אמר מנכ"ל אמ.וי אגוסטה טימור סרדרוב, "קונספט ה־Lucky Explorer לא מדבר רק על האופנועים, הוא כולל עולם שלם ומורכב של רגשות, זכרונות, ערכים ודרך חיים. חזרה לה חיכו מעריצי המייד-אין-סקיראנה, אבל גם התחלה חדשה וקפיצה אל העתיד: לא משנה לאן החיים יקחו אותנו, אנחנו יודעים מאיפה באנו".

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל