fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

א.ג.מ מוטורס פותחת אולם תצוגה בתל אביב

א.ג.מ מוטורס פותחת אולם תצוגה בתל אביב

אסף לביא

צילום: אריק רוזנבלום

חברת AGM Motors היא יבואנית רכבי שטח ורכבים תפעוליים וותיקה שבמהלך 2020 החלה לייבא את מותגי הדו-גלגלי הראשונים שלה לישראל – טארו עם 4 קטנועים ו-3 אופנועים בנפחים הנעים בין 125 ל-400 סמ"ק ו-Ariic עם קטנוע אחד בנפח 300 סמ"ק בלבד בינתיים.

אולם התצוגה החדש בתל אביב משתרע על כ-120 מטרים רבועים, א.ג.ם מוטורס ניצלה את ההזדמנות להציגה את הקטנועים החשמליים החדשים שהחלה לייבא. באולם התצוגה שממוקם ברחוב המרכזי בענף האופנועים (ובסמוך לפלאפלייה) מוצגים לצד הקטנועים והאופנועים גם הרכבים העירוניים הזעירים ורכבי השטח והעבודה שא.ג.ם ייבאה עד היום.

אתמול הושק רשמית האולם האירוע שלנוכח תקנות הקורונה והתקופה הלא קלה לא יכל להיות נוצץ למתוקשר כפי שקיוו בחברה, למעשה, בנייתו והקמתו התעכבו בגלל המגפה ועד עתה אולם התצוגה של אישימוטו ברחוב הסדנה אירח את אופנועיה של החברה, וימשיך לעשות זאת בינתיים – לצד אולם התצוגה הראשי. למרות זאת הצליחו אנשי א.ג.ם מוטורס לייצר אירוע מכובד שהמשיך עד שעות הלילה, עם תנועה ערה וכיבוד קל שהוגש לאורחים. בהצלחה!

א.ג.ם מוטורס, רח' שוקן 22, תל אביב, טלפון: כוכבית 3611, שעות פתיחה: ימים א' עד ה' בין השעות 09:30-18:30 וביום ו' 09:30-13:00.

עוד בנושא:
רכיבה ראשונה: ARIIC 318
מבחן דרכים: קטנועי טארו T10 X-Ride 125 ו-T9 X-One 125

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

4 תגובות ל א.ג.מ מוטורס פותחת אולם תצוגה בתל אביב

  1. סוף סוף מוצר איכותי במחיר הגיוני. קניתי ביום ההשקה, בדקתי על החברה הם וותיקים ומקצוענים, הצוות היה אדיב שירותי. ואני סובל מגניבה שלישית של הג'וי רייד שלי. מחכה לכלי החדש שלי !!!#@

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל