fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

בנלי מציגה את ה-R18i – קאב ספורטיבי חדש

בנלי מציגה את ה-R18i – קאב ספורטיבי חדש

כתב: גיא גליקמן | צילום: יצרן

מותג האופנועים האיטלקי בשליטת קונצרן ג'ילי, השיק כלי חדש במלזיה, ה-R18i, קאב ספורטיבי חדש ומחליף ל-RFS  150i שמשווק במזרח. הכלי החדש יחל בקרוב שיווק בשאר מדינות המזרח, שם יתחרה בקטגוריה מול כלים של יצרנים שונים ובראשם ימאהה וסוזוקי.

ערים רבות באסיה ידועות בכבישים עמוסים ומשובשים. בסביבה כל כך צפופה ומורכבת אין מקום לאופנועים גדולים או בעלי ביצועים ספורטיביים ולכן תושבים רבים בוחרים דווקא בקטנועים ואופנועים קטנים שאיתם קל מאוד להתנייד, הם זריזים, פרקטיים, קלים וזולים לתחזוקה. אבל מה עושים אלו שמחפשים לשלב גם ריגוש וביצועים ברכיבה האורבנית? בדיוק בשבילם קיימות וריאציות ספורטיביות לקטנועי 'קאב' הפופולרים במזרח. במדינות רבות כגון, מלזיה, אינדונזיה והפיליפינים קיימת תרבות שלמה סביב שיפור והתאמה אישית של מראה הקטנועים והאופנועים הקטנים, ממש דומה למה שמתרחש עם אופנועי צ'ופר וקפה-רייסר בארצות הברית ובאירופה. בעקבות הביקוש הרב ופוטנציאל השוק, יצרנים רבים נכנסו לקטגוריית הקאבים הספורטיביים, כאשר הדומיננטיים ביניהם אלו ימאהה Exciter 155 וסוזוקי Raider 150.

בבנלי לא נשארו אדישים לביקוש הגדול באסיה והוכיחו שכמו במערב, גם במזרח הם מעוניינים לתפוס חלק מנתח השוק המבוקש. לכן, למרות שרוב אופנועי המותג מכוונים לשוק העולמי עם דגש על אירופה וארצות הברית, בבנלי לוקחים את המלחמה על הלקוח ברצינות ומשיקים את ה-R18i החדש. הקאב הספורטיבי מבוסס על דגם וותיק של בנלי, ה-RFS 150i, ומשדרג במראה, בנפח המנוע ובאיכות המכלולים.

ה-R18i בעל מראה ייחודי, עם מסכת חזית שמשלבת גופי תאורה שמעוצבים כמו של אופנוע סופרספורט, צג LCD מושקע, ג'אנטים יצוקים בעלי מראה ספורטיבי בקוטר 17″, מזלג הפוך מקדימה ובולם אחורי יחיד של KYB. הקאב אולי מוגדר כקטנוע, אבל אין כאן ווריאטור, במקומו תמצאו שרשרת הנעה שמעבירה את הכוח מתיבה בעלת 6 הילוכים שמוציאה מהמנוע מקורר הנוזל – שצמח לנפח של 174 סמ"ק – 18 כ"ס, כ-3 כ"ס יותר מהדגם היוצא. ה-R18i מגיע ב-3 צבעים – שחור, אדום ומהדורה מיוחדת בצבע כחול עם נגיעות של ירוק ניאון בחישוקים ובגוף. הצבע הזה, יחד עם דגל איטליה שמופיע בחזית, מזכיר לנו רוכב מוטוGP איטלקי מסוים.

אין כרגע צפי או כוונה לייצא את ה-R18i מחוץ לשווקי המזרח. בנוסף, הוא נופל בין קטגוריות הרישוי, הוא לא אוטומטי ובשוק הישראלי לא כל כך אוהבים קאבים – לכן את האפשרות הזאת כנראה אפשר להוריד מהשולחן, אבל אנחנו ממש לא היינו מתנגדים לסיבוב עירוני עליו.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

4 תגובות ל בנלי מציגה את ה-R18i – קאב ספורטיבי חדש

  1. מי אמר שבישראל לא אוהבים קאבים? התכוונתם שהיבואנים לא אוהבים אולי.. כלים מאוד פרקטיים לישראל .רק תביאו ותראו איזו הצלחה זו תהיה.

  2. יבואנים שלא מבינים ואין להם שום טעם באופנועים ושלא נדבר על …

  3. קשקוש שלא אוהבים קאבים בישראל.
    היה לי את הטארגט של קיוואי,שהיה העתק של אינובה,רק הרבה יותר יפה.
    קאב מקסים,שנסע בכל מזג אוויר אפשרי,אפס תקלות, ועם קומבינה שביצעתי לו עם האוויר,הוא גם גירד את ה45 ק"מ לליטר.
    צריך רק להתרגל להילוכים ההפוכים בצורה מעגלית,וזה כמו וריאטור לעניים,אבל שמראה לכל הקטנועים,איך אפשר להיות עם הילוכים,אבל להיות בלי קלאצ'.
    הגיע הזמן שקיוואי/בנלי יחדשו את האינובה המעאפנה מלפני חמישים שנה,ושיעשו ממנו משהו יותר מודרני.
    לא מאמין שארד מהליאונצ'ינו של בנלי,בשביל קאב משודרג,אבל זה היה הכלי שהכי נהניתי ממנו אי פעם,למעט הכאבים בישבן,בגלל המבנה שלו שאילץ אותי לשבת על הקצה.

  4. יש מלא דגמים ויאמהה מייצרים עד עכשיו 114סיסי שאמין מאוד שצורך1 ליטר ל 145 ק"מ ואין יבוא מסודר רק יבוא אישי .
    כלי כזה עולה בפיליפינים חדש 1200$

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל