fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ברמבו מציגה קליפר עתידני משולב LED

ברמבו מציגה קליפר עתידני משולב LED

כתב: גיא גליקמן | צילום: יצרן

אין רוכב שלא מכיר את חברת ברמבו, יצרנית מערכות הבלימה אולי הטובה ביותר בעולם, שלאחרונה רכשה לעצמה גם את חברת J.Juan, וכעת לקראת ציון 60 שנים להיווסדה, מציגה קונספט חגיגי ויוצא דופן – קליפר עם תאורת LED מובנית.

חברת ברמבו נוסדה בשנת 1961 בעיירת פלדינה שבאיטליה, כבר בראשית דרכה התמחתה ברמבו בבלמי דיסק ולימים סיפקה מערכת בלימה ליצרניות הרכב והאופנועים הגדולות בעולם, ביניהן אלפא רומיאו, פורשה, מוטו גוצי, פרארי וניסן.

כעת ברמבו משיקה את קונספט ה-G Sessanta החדש, קליפר שעוצב בהשראתו של קליפר האופנועים הראשון שיצרה החברה בשנת 1972. ה-G Sessanta נשאר נאמן למראה וקווי המתאר של הקליפר המקורי מלפני 39 שנים, אך מביא עימו טכנולוגיה שלא נראתה כמותה עד היום במערכות בלימה.

הקונפסט החדשני מאבזר את הקליפר בפסי תאורת LED בחלקו העליון וגם סביב לוגו החברה שבמרכזו. צבע תאורת הלדים ניתן לשינוי בעזרת אפליקציה מהנייד המשדרת באמצעות Wi-Fi להתאמת צבע אישית לבחירת הרוכב. בנוסף, הקליפר יכול לשמש כתאורת אזהרה ולהתריע על מצב הבלמים במקרה של עומס או תקלה.

אך זה לא הכל, ברמבו הודיעה שהכניסה עוד כמה פונקציות עתידניות ל-G Sessanta, מערכת הבלמים צוידה ב-GPS ויכולה לשמש כמכשיר מעקב המשדר את מיקום האופנוע ישירות לנייד, אם זה לא מספיק חדשני עבורכם, יהיה ניתן גם לשלוט בבלמים דרך האפליקציה ולנעול את שני הגלגלים, על ידי כך תוגבר אבטחת האופנוע ותגן עלי מפני גניבות. מערכות האופנוע השונות יוכלו גם הן להתממשק עם ה-G Sessanta ולעשות שימוש במערכת תאורת ה-LED שלה במצבים שונים, לדוגמה – התראה על לחץ אוויר נמוך בגלגלים, להבהב כאשר אורות המצוקה מופעלים, להאיר את הקרקע לצד הגלגל בכדי לסייע בזמן חניה ועוד.

חיבור האלקטרוניקה למערכת הבלמים מביאה עימה אינספור אפשרויות לשיפור הנראות, הנגישות והבטיחות שברכיבה. אין ספק שמדובר בסימן דרך אמיתי וצעד ראשון אל העתיד של מערכות הבלימה. ברמבו פתחה ערוץ חדש ואנחנו מאמינים שבקרוב נשמע על רעיונות נוספים בכיוון זה משאר היצרנים, עכשיו נשאר רק להמתין בסבלנות עד שתצא גרסה סדרתית ל-G Sessanta שתותקן באופנוע סדרתי, כדי שנוכל גם אנחנו ליהנות ממנה.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

השימוש בתמונות נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, לאחר שנעשו מירב המאמצים למצוא את בעלי הזכויות, אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, ניתן לפנות באמצעות הדואר אלקטרוני: Info@MotoMagazine.co.il

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל