fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

ברמבו רוכשת את J.Juan הספרדית ב-73 מיליון אירו

ברמבו רוכשת את J.Juan הספרדית ב-73 מיליון אירו

אסף לביא

צילום: יצרן

יצרנית מערכות הבלימה האיטלקית המוכרת בעולם, ברמבו, רוכשת את האחזקה המלאה בחברת J.Juan הספרדית המתמחה בייצור ופיתוח צינורות בלם ומערכות בלימה לאופנועים בסכום של 73 מיליון אירו.

את מוצרי J.Juan הספרדית אנחנו מכירים בשוק הישראלי מאופנועי זירו ו-CFMoto, החברה שמתמחה בייצור צינורות בלם שזורים נוסדה ב-1965 בברצלונה, היא מייצרת את מגוון מוצריה – הכולל דיסקים, קליפרים וצינורות בלם – בשלושה מפעלים, שניים בספרד ואחד בסין.

המהלך הזה מאפשר לברמבו להציע מגוון רחב יותר של מוצרים ומחירים ליצרני אופנועים, לקבוצות מרוצים וגם כאפטרמארקט לרוכבים פרטיים. לאחרונה ברמבו רכשה גם את SBS, יצרנית רפידות הבלם המוכרת מדנמרק. בין המותגים שנמצאים תחת קבוצת ברמבו תמצאו את Breco, Bybre, AP ו-Marchesini (מרקזיני).

יו"ר ברמבו אלברטו בומבאסיי: "אנו גאים לקבל את פני J.Juan לקבוצת ברמבו, עסקה זו היא חלק מהאסטרטגיה הגלובלית שלנו וממשיכה את הרכישה האחרונה שלנו של SBS Friction מדנמרק. אנחנו ממשיכים להשקיע במטרה לחזק את כוחנו בענף האופנועים. הוספת מותג J.Juan היא הזדמנות מצוינת עבורנו, מכיוון שהיא מחזקת את המיקום שלנו כחברה שמכוונת יותר ויותר להציע פתרונות מקיפים, משולבים ואיכותיים ללקוחות שלנו".

מנכ"ל J.Juan חוסה לואי חואן: "אנחנו שמחים להצטרף לקבוצת ברמבו, העסקה תאפשר לנו להיות חלק מחברה חזקה עם טביעת רגל עולמית איתנה שתתמוך בפיתוח של J.Juan, בצמיחה מקצועית של כל עובדינו ולטובת הלקוחות".

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל