fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דגמי ה-790 של ק.ט.מ עוברים לייצור בסין

דגמי ה-790 של ק.ט.מ עוברים לייצור בסין

אביעד רייס

צילום: אריק רוזנבלום

האוסטרים נכנעו לעלויות הגבוהות וכעת המפעלים הראשיים במטיהגופן יתמקדו בייצור דגמי ה-1290 הבכירים, הטכנולוגיים והמתקדמים יותר על שלל גרסאותיהם.

המפעל החדש בעיר Hangzhou נפרש על פני 25,000 מטרים ויכול לייצר עד 50,000 אופנועים בשנה – בעלויות נמוכות במיוחד. המפעל נמצא בבנייה משנת 2018 ואמור להיות מוכן לקראת אמצע שנת 2020, אז תתחיל לתפעל בו ק.ט.מ את מערך הייצור. עוד נמסר כי במקרה של דרישה גבוהה המפעל יוכל להגדיל את יכולת הייצור ל-100,000 אופנועים בשנה – בדיוק מה שהיה חסר לק.ט.מ שלא הצליחה לעמוד בדרישה הגבוהה ברחבי העולם לדגמי ה-790 אדוונצ'ר.

במפעל יוקמו גם מחלקות מחקר ופיתוח מקומיות. עדיין לא ברור אם הייצור של הדיוק 890 שהוצג בתערוכת מילאנו יופנה למפעל החדש בסין אך בכמה אתרים בעולם דווח כי מהמכונות במפעל החדש והענקי של ק.ט.מ בסין ירדו גם דגמי CF Moto השונים. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל