fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

דגמי ARIIC החדשים: קטנועי רטרו ואדוונצ'ר, אופנועים ועוד

דגמי ARIIC החדשים: קטנועי רטרו ואדוונצ'ר, אופנועים ועוד

כתב: אסף לביא | צילום: יצרן, יח"צ, צילומי ריגול.

מותג ARIIC הסיני מציג חידושים רבים לשנת הדגם הקרובה, ביניהם גרסת 250 סמ"ק לקטנוע המנהלים 318 שכבר הוצגה, ודגמים עתידיים רבים שיוצגו בקרוב, ביניהם קטנוע רטרו עירוני בנפח 110 סמ"ק שיוצג בחודשים הקרובים, קטנוע "אדוונצ'ר" בנפח 300 סמ"ק, קטנוע רטרו מעוצב בנפח 300 סמ"ק וקטנוע קרוסאובר אורבני שיוצגו לפני סוף השנה, וגרסה חשמלית ל-318 ואופנועים על בסיס מנוע ה-961 של נורטון ומנוע בוקסר חדש בנפח 1,452 סמ"ק הנמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים.

את המותג ARIIC של חברת Jinlang אנחנו מכירים מאז תערוכת מילאנו 2019, אז פגשנו לראשונה את קטנוע המנהלים המרשים שלהם ונחשפנו לחזון החברה – להיות מותג חזית עולמי, יוקרתי ויוצא דופן של היצרן שמתעסק לרוב בכלים פשוטים לשיווק במזרח אסיה. לא עבר זמן רב עד שזכינו לרכוב על ה-ARIIC 318, הכלי הראשון של המותג, כאן בישראל ביבוא של חברת AGM מוטורס. אחרי השוק הישראלי, שהיה מבין הראשונים אליו הגיע מותג ARIIC מחוץ לסין, בחודשים האחרונים נחתו קטנועי ה-318 באיטליה, ספרד, יוון ועוד מדינות באירופה.

באריק לא מחכים יותר מדי וכבר מציגים את הדגמים הבאים שלהם, כשהראשון להיחשף הוא גרסת 250 ל-318 סמ"ק. הבסיס של ה-ARIIC 318 250 זהה לזה של ה-318 המוכר בנפח 300 סמ"ק, עם מערכת בלימה בעלת צמד דיסקים בקוטר 296 מ"מ וקליפרים רדיאליים עם 4 בוכנות מקדימה, בולמים אחוריים מתוצרת Showa, מערכת ABS, תאורת LED, צג LCD ומצלמת דרך קדמית מובנית, לכל זה מוסיפים ב-250 גם מערכת התנעה ללא מפתח (Keyless) כסטנדרט. המנוע בנפח 249 סמ"ק, צילינדר יחיד מקורר נוזל, מייצר 22.5 כ"ס ב-7,500 סל"ד ו-2.4 קג"מ ב-5,000 סל"ד.

הדגם הבא שייחשף רשמית כבר בחודשים הקרובים הוא ה-108, קטנוע רטרו עירוני שהוצג גם הוא בתערוכת מילאנו תחת השם Gernma 110, וככל הנראה יוצע בגרסאות 110 ו-125 סמ"ק, בעיצוב מאוד דומה לזה שראינו עד עכשיו.

הבאים בתור הם 3 דגמים שיחשפו לקראת סוף השנה, כולם בעלי עיצוב יוצא דופן וקונספט לא סטנדרטי שבינתיים אנחנו מקבלים אליהם ההצה ראשונה באיורי קונספט של המעצב אלסנדרו טרטריני. הראשון הוא קטנוע מנהלים בסגנון אדוונצ'ר, שמאוד דומה לעיצוב ההונדה X-ADV, ויוצע בגרסאות נפח שנעות בין 125 ל-450 סמ"ק, ניתן לראות באיורי עיצוב הקונספט שהקטנוע יצויד בגלגלי שפיצים גדולים, מזלג הפוך, בולם מונושוק מאחור, זורע אחורית מאלומיניום וצמיגים דו-שימושיים. הרעיון של קטנוע דו-שימושי לא מוגבל רק לקטנוע מנהלים גדול וב-ARIIC מתכוונים להכיל אותו גם על קטנוע עירוני בעל גלגלי 16″ ועיצוב כמעט עתידני, לו הם קוראים בשלב זה 'Angry Bird' בגלל עיצוב הכנף הקדמית המזכיר מקור. האנגרי בירד צפוי להיות מאובזר במיוחד ולהגיע לאירופה בגרסאות 125 ו-150 סמ"ק. שלישי הוא עוד קטנוע רטרו, הפעם יותר 'נאמן למקור' – כלומר, לווספה – עם עיצוב מודרני חלק, ממדים גדולים יותר מה-108 ומבחר נפחים שצפוי לנוע בין 125 ל-300 סמ"ק.

ב-ARIIC חושפים כי כעת נמצאים בפיתוח מספר דגמים מתקדמים, ביניהם של גרסה חשמלית ל-318 שמיועדת לשיווק עולמי, עם יחידת הנעה שמאוד מזכירה את זו של ה-Vectrix הגדול ששווק כאן בארץ לפני כעשור, אך אין יותר פרטים מזה כרגע. בנוסף לו, גם אופנועים על בסיס מנוע הנורטון 961 שנרכש בעסקה בין מנכ"ל Jinlang וסטיוארט גארנר, הבעלים הקודם של המותג הבריטי, לפני שנמכר ל-TVS, ואופנוע – ככל הנראה קרוזר – על בסיס מנוע בוקסר דו-צילינדרי בנפח 1,452 סמ"ק שפותח ע"י לשימוש באופנועים שלהם ושיווק ליצרנים אחרים.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

  • גרסת ה-250 סמ"ק של ה-318

  • אבטיפוס חשמלי ל-318

  • יחידת הנעה המזכירה מאוד את הווקטריקס

  • ה-Gernma 108 שייחשף בקרוב

  • קטנוע אדוונצ'ר בהשראת ההונדה X-ADV

  • קטנוע הקרוסאובר Angry Bird

  • קטנוע רטרו עתידי

2 תגובות ל דגמי ARIIC החדשים: קטנועי רטרו ואדוונצ'ר, אופנועים ועוד

  1. אוי אוי אוי, מי ישמע? "דגמים חדשים עוד בפיתוח". פחחח…אל מי אתם עובדים?
    כל הפטנטים והעיצובים פגי תוקף, כולם היום מעתיקים מכולם.
    רק שבישראל המגוון הגדול משום מה מביא לעליית מחירים ולא לירידת מחירים.

    ומנוע 250 "זול"(של קטנוע "מנהלים" עאלק), מנוע ללא גל איזון, לעולם יווברץ בטרוף מעל 100 קמ"ש,
    לעולם יתקשה לסגור 120 קמ"ש, ולעולם יפל@יץ רעש של קקנוע.
    מדובר במנועים פח. למה פח? מנוע 250 זה סבבה לקטנוע. פח כי רק שבישראל עולה כמו זהב וביחס לזהב, זה מנוע פח.

    הבעיה עם הפירמות המגניבות האלה היא חלקי חילוף, והתמחור הישראלי החזירי.
    חלקי חילוף? אחרי 7 שנים לך תחפש מי ינענע אותך, וביד2 מהתמחור החזירי יש ירידת ערך מטורפת.
    אז מי קונה? פראיירים, תמיד היו ותמיד יהיו.

  2. אתה סתם מלכלך ומדבר ברמה נמוכה רב הרוכבים השפויים בארץ רוכבים על קטנועים מסיבות של פרנסה התנהלות וחופש כללי
    ולא צריכים ריגושים וטירוף מהירות כמוך דווקא אלו הנורמלים והם הרוב אז לפחות תכבד כדי שיכבדו גם את דעתך

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל