fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הונדה מעדכנת את האפריקה טווין ל-2022

הונדה מעדכנת את האפריקה טווין ל-2022

אסף לביא

צילום: יצרן

האפריקה טווין על שלל גרסאותיו מקבל שורת עדכונים קלים ל-2022, הכוללים שיפורים למערכת ה-DCT האוטומטית, צבעים חדשים ואבזור חדש.

משפחת האפריקה טווין 1100 מציעה שני דגמים עיקריים – האפריקה טווין והאפריקה טווין אדוונצ'ר ספורטס, כשלכל אחד מהם ישנה גם גרסה אוטומטית עם מנגנון ה-DCT של הונדה, ולדגם האדוונצ'ר ספורטס מוצעת גם גרסה עם מערכת מתלים חשמליים – מה שמביא את משפחת האפריקה טווין לסכום כולל של 6 דגמים.

כדי לשפר את הנוחות והשימושיות, יקבלו כל דגמי האפריקה טווין בשנת הדגם הבאה סבל אלומיניום אחורי חדש כסטנדרט, ובדגמי האפריקה טווין אדוונצ'ר ספורטס בלבד יותקן משקף נמוך יותר המתכוונן ל-5 מצבי גובה. הונדה מנצלת את ההזדמנות ומרעננת גם את המראה של האפריקה טווין, עם סכימות צבע וגרפיקה חדשות, כשהאפריקה טווין יוצע בצביעת 'Big Logo' חדשה עם שלדת זנב אדומה, והאפריקה טווין אדוונצ'ר ספורטס יוצע עם צביעת 'Cracked Terrain' חדשה.

דגמי האפריקה טווין האוטומטיים מצוידים מערכת ה-DCT (ר"ת Dual-Clutch Transmission) של הונדה, שמאז 2009 כשהוצגה לראשונה ב-VFR1200F, נמכרו מעל ל-200,000 אופנועים אוטומטיים המצוידים בה. ל-2022 הונדה מתקינה בדגמי האפריקה טווין האוטומטיים מערכת DCT משופרת, עם הגדרות חדשות שמיועדות לייצר העברת הילוכים חלקה ונעימה יותר בין ההילוכים 1 ו-2, בתחילת נסיעה ובמהירויות נמוכות.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

16 תגובות ל הונדה מעדכנת את האפריקה טווין ל-2022

  1. אם את/ה לא בגובה של מטר תשעים לפחות, ואת/ה לא שוקל/ת מעל 100 קילו, אין לך מה לחפש בדגם הזה.
    כאופנוע שטח הוא מזעזע, כי בנפילות המשקל האדיר עושה נזק גדול, ולהרים אותו צריך מנוף.
    כאופנוע כביש הגובה, פלוס צמיגים ומתלים שלא מתאימים לכביש, הופכים את המפלצת למגנט תאונות קשות (ראו סטטיסטיקה בית לווינשטיין).
    נ.ב.האופנוע גדול ומקרין עוצמה, אז הוא גם טוב לבעלי ז@ין קטן.

    • נראה שאתה שופך ערמות של תסכול כי אין לך מספיק כסף לקנות אחד

      • מייקי, פראיירים לא מתים רק מתחלפים, אני כבר שנים קונה רק יד שנייה.
        שוק יד שנייה נותן כפה אדירה לפראיירים שקנו מהסוכנות.
        אם לא הייתם כאלה פראיירים, הסוכנויות היו מורידות מחירים כנהוג בעולם, וגםאני בכיף שלי הייתי קונה חדש מהניילונים.
        המחיר לא הבעיה, אני פשוט שונא שמרמים אותי.
        מה שמגביל אותי זה גודל הגראז', אז כרגע יש לי רק שני אופנועים.
        ימו@תו הקנאים, ושאתה תזכה לחיים ארוכים כדי לראות אותי נהנה.

      • מי דיבר על כסף? הסגמנט הזה סופר מסוכן, זה תופס גם ל GS ודומיו. וכפי שכתבתי אני לא באוכלוסיית היעד של "חייב אופנוע ענק", כי אני נמוך ממטר תשעים, ואקסטרה במפסעה…תקרא מה כותבים לפני שאתה קופץ.

    • יש סטטיסטיקה של בית לווינשטיין לפי סגמנט האופנוע?
      אשמח לקבל קישור

      • יאיר, חופש מידע זה כמו דמוקרטיה, מושגים לעיצוב תודעה של חופש מוחלט לאזרחים, חופש שלא באמת קיים. יש תיאוריה, ויש מעשי. בית לווינשטיין לא אוסף ולכן גם לא מפרסם מידע לגבי סוג האופנוע עליו רכב הנפגע. זה מחקר אישי שעשיתי, והצלבתי עם מבקרים אחרים, ורוכבים אחרים, שהגיעו לאותה מסכנה. הייתי חובב הסגמנט(יושבים גבוה, מרגישים בשמיים, "מגהצים" מדרכות וכבישים משובשים), ומאז שהבנתי את הסכנה בסגמנט, והצלבתי עם מידע על חברים שכברו תאונות, ירד לי ממנו לחלוטין. אם תתעקש יש לזה גם הסבר הנדסי:
        חיסרון 1.בסגמנט הדו"ש מרכז הכובד מאוד מאוד גבוה. המשמעות הבטיחותית: פחות כוח בלימה לפני החלקה של הקדמי. פחות יציבות בסיבובים. יותר השפעה של רוח.
        חיסרון 2. בסגמנט דו"ש עם צמיגי דו"ש האחיזה על הכביש הרבה פחות טובה ומחליקים הרבה יותר. חלק מתקינים צמיגי כביש איכותיים(ולא ירכבו איתו בשטח), ואז הסגמנט הופך ל- סופר-מוטו, ועדיין סובל קשה מחיסרון 1.

        תעשה לעצמך טובה, ותערוך ביקור בבית לווינשטיין, ותעשה את הסטטיסטיקה לעצמך(תגיע לאותן מסקנות, GS ודומיו מוביל את האסונות באופן משכנע). אולי זה יגרום לך לרדת מאופנועים בכלל😂, אז אולי לא כדאי לך ללכת לשם. רק אומר.

      • יאיר אתה מתחכם, הגובה של הסגמנט פוגע בכושר הבלימה וביציבות + העובדה שאינו בנוי לכביש במאה אחוז, לא בצמיגים, ולא בסוג המתלים. במשולב הכול ביחד הופך את הסגמנט למגנט לתאונות קשות. אפילו ב"סתם" תאונה כאשר נופלים ממושב גבוה התוצאה יותר קשה.

    • לאדון רומאו יש לך עוד כמה פניני חכמה ממוחך הקודח??? השטויות שרשמת מכאיבות לעיניים!!! האם אי פעם בכלל רכבת על אופנוע ? כן הוא כבד לרוכבים מתחילים בשטח, עדיף להתחיל עם כלי קל יותר, אבל לרוכבים מיומנים לא תהיה כל בעיה איתו, השאלה למה מייעדים אותו?? בכביש הוא מעולה וכאופנוע לא הביא איש לבית לוינשטיין הכל בידי הרוכב, גם עם קטנוע 125 אפשר להגיע לשם שלא נדע , רק בריאות ולהבא נא להמנע מלכתוב תגובות שטותיות!

      • חחח.."ג" גנוני…כן רכבתי בשטח. כל רוכב שטח מתחיל, חוץ ממך(אלוף מקלדת), כל מתחיל מעדיף אופנוע קל ומנוע חזק(בדרך כלל 350סמ"ק זה כבר כבד, אבל נסבל, 200 שתי פעימות עדיף, וכו…). do אופנוען שטח מקצועי מעדיף אופנוע קל ומנוע חזק, מעדיף אופנוע יעודי לשטח, ולא אופנוע מפלצת שעושה גם וגם(שזה מכבסת מילים לאמת הפשוטה: האפריקה טווין לא מספיק טוב, לא בכביש ולא בשטח, רק שבכביש הוא מגנט לתאונות קשות). רק מקצוען יכול לרכב בשטח עם מפלצת כמו האפריקה טווין ולהפיק את מה שהוא יודע לתת, ואף מקצוען לא יבחר באפריקה טווין לרכיבת שטח. כל המפלצות שמתוכננות לפריז-דקאר מתוכננות לתא שטח מאוד מסויים שאפשרי בו גם אופנוע ששוקל הרבה, אלו מכונות שבינם למוצר המסחרי יש בעיקר דימיון בצורה. אם יש לך איי-קיו אחד בין האוזניים, תזיז את הראש שנשמע ונדע שהבנת, אם אין, אל תנסה להבין מה שכתבתי לך.
        נ.ב. מתי לאחרונה ביקרת בבית לווינשטיין, GS ודומיו שולטים שם.

        • רומאו אתה יודע לרכוב שטח כמו שאני יודע לרכוב על סוסים. שב בשקט השטויות שלך מחרידות!!!! אני מת על אופנועי אדוונצר כבדים בשטח ,הם שמורים לרוכבים מנוסים שיודעים מה הם עושים צרצרים כבודם במקומם מונח ואין קשר בין הדברים. תביט במראה ותשאל את עצמך אם לך iq בין האזניים כי חוששני שאתה סובל מתסמונת דאנינג קרוגר, למעשה אני לא מבין מדוע אני בכלל עונה לך ????תחשןב מה שתחשוב זאת בעיה שלך!!!

          • "ג" אני שמח לראות שאתה מגלה הבנת עומק, "צרצרים",פששש….חביבי רוב רוכבי השטח מעדיפים אופנועים יעודים, קלים, קטני נפח ועתירי הספק. אין לי ספק שאתה עף על עצמך כי אתה יודע מה עושים עם פיל בשטח, שזה לא הרבה, בעיקר מגהצים שבילים בווילי. ובקטע טכני, אם עושה לך את זה להפיל את הפיל, פחחח…תהנה. יופי לך( זה בדרך כלל בא עם ז@ קטן, כן!). ממש מרגש. על הכביש סגמנט האפריקה טווין הוא מגנט לתאונות קשות, זאת עובדה מוגמרת(לא לדיון). לגבי למה אתה עונה לי? אני לא פסיכולוג דגול כמוך, הייתי אומר כי אתה לא חכם במיוחד, ולענות מרגיש לך (סובייקטיבית) כאילו אתה חכם. כך או כך, רשמתי לפני שיש לך איי-קיו בודד והבנת טוב את עניין הסקנה הגדולה בסגמנט כשהוא עולה על כביש אספלט. ואל תשכח את ג'ולייט.
            PS לפרק גז בשטח זה לא מהדברים המסובכים שיצא לי לעשות בחיים. קל. טכניקה זה מאסט, לא מסובך, אבל כושר???…כולנו זוכרים את הסוכן ביטוח שגמר את הרומניקס עם "פרקינגסון"😂, זה היה מביך ברמות. אני הנחתי את המפתחות בצד לפני שעשיתי לעצמי בושות. היה טוב, וטוב שהיה.

  2. תעשה לעצמך טובה אדון רומאו ותשתוק כבר!!!!! אין לך מושג ירוק מה אתה מקשקש ??????? אתה מדבר על חוסר במנת משכל????? תאמץ את האמרה " אוויל מחריש לחכם יחשב"!!!! הטראש שאתה רושם בבורותך המזהרת מכאיב לעיניים.

  3. טוני מונטנה זה כנראה רגיל שמלקקים אותו, אני שומר את הלשון שלי בפנים. תמיד.
    להשוואה: אם לאדון "ג" איי-קיו בודד, לערן יש 2, לאדון גלידה יש אפס.
    טוני בוני, "אם לא יודעים שותקים", מכיר? עכשיו מי שמכיר את אדון גלידה יודע גם מה הוא שווה, כן.
    דעו ממי אתם צורכים מידע! רמז: נסו שם שלא מתחרז עם "בוני". ואל תשכח את ג'ולייט.

    • איכס אתה יצור מגעיל טיפש חסר הבנה מינימלית וגס רוח עד אימה כשמתווכחים עם טיפש לכולם לא ניתן לנצח ספק בכלל אם אתה מבין מה רושמים לך מדבר על מנת משכל ???? לך יש של אמבה מצויה וחבל בכלל להתעסק עם שכמותך.

      • אדון גלידה אני כותב לך בהומור, שיש גם גרסה פחות מצחיקה, קבל: סגמנט אפריקה טווין על כביש אספלט מסוכן יותר מכל אופנוע אחר, ובפער ניכר, מ-ס-ו-כ-ן. סגמנט הדו-שימושי(דו"ש) לא עושה מספיק טוב שטח, ורע ממש על כביש. מסבירים לך, ואתה נעל, טוען שלא מסוכן, שכלום ושום דבר. איכס אני אומר על רוכבים מתלהבים עם אגו בשמיים כמוך, שיש להם השפעה על רוכבים אחרים. מילא אם הייתה עושה את השטויות שלך לעצמך. אתה מכשיל רוכבים תמימים עם יכולות הרבה פחות טובות משלך, אתה נותן להם תחושה שקרית של מסוגלות, מעלים מהם מידע על סכנות הסגמנט, ואז כשהם עושים תאונה אתה מקנטר וטוען הרוכב השם ולא האופנוע, מתעלם מהסכנה המיוחדת שיוצרים הדו"ש לסוגיהם. אדון גלידה אתה שקרן ומנובל, אתה אולי לא עשית תאונה קשה על ה GS המסוכן שלך, אולי אתה מהמטומטמים שמתגאים במספר הפלטינות, שאחרים ימותו זה לא מפריע לך. כשאני פוגש איכסים כמוך שאדישים לחיי רוכבים אחרים, ומכשילים רוכבים אחרים בשקרים אודות נושא הבטיחות, בא לי להקיא…עליכם. אני רואה שהצלחתי להקטין אותך עוד קצת(הקטן עכשיו פיצפון), טוב!!! אולי ככה תפסיק להכשיל אחרים יה דר@ק. תודה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל