fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה משדרגת את סדרת ה-500 ל-2022

הונדה משדרגת את סדרת ה-500 ל-2022

אסף לביא

צילום: יצרן

דגמי ה-500 של הונדה החלו דרכם בשנת 2013, עם הצגת האדוונצ'ר CB500X, הנייקד CB500F וה-CBR500R הספורטיבי. ל-2022 מקבלים שלושת הדגמים שדרוג די משמעותי במתלים ובמערכת הבלימה ועדכון נוסף ליחידת ההנעה, לצד צבעים חדשים.

ה-CB500X מקבל השנה מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ, SFF-BP (ר"ת Separate Function Fork Big Piston) של Showa, עם מהלך של 135 מ"מ ומהלך זהה מאחור, אותו חובקים משולשים חדשים. הזרוע האחורית החדשה קלה יותר ובנויה לספק קשיחות לכוח סיבובי לצד גמישות באזורים אחרים, במטרה לשפר את ההתנהגות.

הדיסק היחיד בקוטר 310 מ"מ מקדימה מוחלף במערכת בלימה חדשה עם צמד דיסקים בקוטר 296 מ"מ מקדימה וקליפרים רדיאליים של ניסין עם שתי בוכנות. הגלגל הקדמי בקוטר 19″ גם הוא קל יותר בזכות חישורים דקים יותר, ונועל גומי במידה 110/80-19 מקדימה ו-160/60-17 מאחור. חלוקת המשקל שונתה מעט עם נטייה קלה יותר קדימה מבעבר ועומדת על 48.7% מקדימה ו-51.3% מאחור. המשקל הרטוב עומד על 199 ק"ג ובסיס הגלגלים נותר 1,445 מ"מ, עם זווית היגוי של 27.5° ומפסע של 108 מ"מ.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 471 סמ"ק מקבל שדרוגים קלים הכוללים מיפוי מנוע חדש המספק יותר כוח בטווח הסל"ד הנמוך-בינוני ורדיאטור חדש ומעט קל יותר, וההספק נותר כמו שהוא, עם 47 כ"ס ב-8,600 סל"ד ו-4.4 קג"מ ב-6,500 סל"ד. הונדה מוסיפה כאן גם מערכת סליפר קלאץ' למניעת נעילת גלגל אחורי תחת הורדת הילוכים אגרסיבית.

למעט כנף קדמית חדשה, כל מעטפת האופנוע נותרת ללא שינוי, אבל מקבלת סכימות צבע חדשות וקרביות. מגן הרוח מתכוונן לשני גבהים – מגובה של 1,410 מ"מ ל-1,445 מ"מ. יחידת התאורה הראשית מקבלת נורות LED חזקות יותר. בנוסף לכל זה, הונדה מציעה מגוון רחב של אביזרים מקוריים לאופנוע, הכוללים מחממי ידיות, פנסי ערפל, מיגונים, ארגזים ותיקים.

ה-CBR500R מקבל גם הוא את מתלי ה-Showa החדשים כמו גם את מערכת הבלימה המשופרת והעדכונים ליחידת ההנעה. הגלגלים בקוטר 17″ כעת קלים יותר מבעבר, ועליהם צמיגים באותן מידות -120/70-17 מקדימה ו-160/60-17 מאחור. גם ה-CBR זוכה בזרוע אחורית חדשה וקלה יותר ובולם אחורי חדש. משקלו הרטוב של ה-CBR500R עומד על 192 ק"ג וחלוקת המשקל נוטה יותר קדימה, עם חלוקה של 50.7% ו-49.3%. בסיס הגלגלים בארוך 1,410 מ"מ, עם זווית היגוי של 25.5° ומפסע של 102 מ"מ.

רגליות הרוכב החדשות קלות יותר בכ-100 גרם ומוותרות על הגומי. הכנף הקדמית החדשה, כמו גם יחידת התאורה, מגיעות מה-CBR650R. שתי סכימות הצבע החדשות קרביות יותר ושואבות השראה מעולם המרוצים. גם כאן הונדה מציעה מגוון רחב של תוספות הכולל תיקי מיכל וזנב, ארגז אחורי, ידיות מחוממות ועוד.

כמו ה-CBR500R, גם ה-CB500F עובר את אותם השינויים במתלים, מערכת הבלימה, יחידת ההנעה והגלגלים. יחידת התאורה הקדמית מקבלת נורות LED חזקות יותר וה-CB500F מוצע כעת ב-4 סכימות צביעה חדשות ועם מגוון אביזרים רחב.

עוד בנושא >>> הונדה מעדכנת את האפריקה טווין ל-2022

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

2 תגובות ל הונדה משדרגת את סדרת ה-500 ל-2022

  1. מרגיז שהונדה משווקת כלים עם ג'אנטים יצוקים בתור אופנועי אדוונצ'ר

  2. החליפו את הדוד האחורי באגזוז? היה עושה בק פיירים מחרישי אוזניים ) אם אתה כל היום על האופנוע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל