fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

הוסקוורנה: שלושה קונספטים חשמליים חדשים

הוסקוורנה: שלושה קונספטים חשמליים חדשים

אסף לביא

צילום: יח"צ

כבר זמן רב שבחברת פיירר מובילטי, בעלת מותגי KTM, הוסקוורנה וגאסגאס, מדברים על חזון אפס המזהמים וייצור כלים חשמליים להתניידות יוממית, עד היום הסתפקנו בכמה הדלפות מכנסים לדילרים שהציגו תמונות לא ברורות ותאריכי ייצור מעורפלים ובמה שסיפר מנכ"ל הקבוצה סטפן פיירר בראיון עם סר אלן קאת'קארט למוטו, אבל כעת אנחנו מקבלים לראשונה תמונות ופרטים רשמיים של שלושה כלים עירוניים עתידיים – ה-E-Pilen, ה-Vektorr וה-Bltz.

הוסקוורנה למעשה מציגה את השלבים הראשונים למחלקת ה-E-mobility (תחבורה עירונית חשמלית) שאמורה לשלב את העיצוב הייחודי, ערכי המותג והיכולות של דגמי הוסקוורנה עם היעילות של ההינע החשמלי.

הקונספט הראשון שהוסקוורנה חושפת הוא ה-E-Pilen, 'החץ החשמלי', שמעוצב בהשראת דגמי הוויטפילן וסווארטפילן ומיועד לשימוש עירוני יוממי, עם מנוע בהספק של 8kW (כ-11 כ"ס) וטווח נסיעה של כ-100 ק"מ, הסוללות שממוקמות היכן שאמור להיות מיכל הדלק נשלפות והקונספט הזה מיועד להגיע לייצור במהלך 2022.

הקונספט השני הוא ה-Vektorr, קטנוע חשמלי מעוצב שעל פי דיווחים קודמים יהיה בעל מנוע 4kW, כשהוסקוונה חושפת הפעם את המהירות – 45 קמ"ש, ואת הטווח – 95 ק"מ, וכאן בערך נעצרים הפרטים. הווקטור צפוי להגיע לייצור עוד השנה, אך עיכובים שנוצרו בעקבות משבר הקורונה יכולים לדחות את הייצור לשנה הבאה, בכל מקרה אנחנו צופים שנקבל פרטים נוספים ואולי גם דגם טרום ייצור עוד השנה.

הצלע המפתיעה בחשיפה של הוסקוורנה היא בהצגת קונספט ה-Bltz, קורקינט חשמלי שבינתיים פרטיו הטכניים לא פורסמו, עיצובו תואם את הקו העיצובי הרטרו-מודרני של הוסקוורנה וסביר להניח שייצור הדגם הסדרתי יחל בקרוב מאוד.

כל שלושת הקונספטים החשמליים כבר מוצגים בתערוכה מיוחדת ב-KTM Motohall, המפקדה של חברץ פיירר מובילטי, בעיר מטיגהופן שבאוסטריה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל