fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

חברת בליץ מוטורס הישראלית משיקה את הבליץ 3000X

חברת בליץ מוטורס הישראלית משיקה את הבליץ 3000X

אריק רוזנבלום

צילום: יח"צ

בליץ, יצרנית הקטנועים החשמליים הישראלית משיקה את בליץ 3000X – קטנוע חשמלי עם סוללות מתחלפות ויחידת הטענה חיצונית לסוללות. הכלי החדש יכול להכיל בין 1-3 סוללות אשר יאפשרו טווח נסיעה של עד כ-120 ק"מ.
בליץ, שמכרה כמה וכמה קטנועים לשוק משלוחי המזון המהיר, מנסה להיכנס כעת עם הדגם החדש לשוק השליחויות. חברות השליחויות, בניגוד לרשתות מזון מהיר, אינן יכולות לטעון בנקודה קבועה את קטנועי השליחויות שלהן ועד היום לא יכלו לעבור בקלות לקטנועי החברה. כעת, עם הגעת הדגם החדש בעל הסוללות המתחלפות, גם הן יכולות להנות מיתרונות של קטנוע חשמלי.

החלפת סוללה ריקה בסוללה מלאה אורכת כ-30 שניות ותאפשר נסיעה רציפה של קטנועי משלוחים עד לטווח של 120 ק"מ. מטען הסוללות החיצוני יכול להטעין 2 סוללות בו-זמנית בזמן טעינה של כשעתיים. הסוללה השוקלת כ-7 ק״ג ומורכבת מהדור האחרון של תאי ליתיום – Li-Ion NCA ומאפשרת טווח נסיעה של כ-40 ק"מ עבור כל יחידת סוללה. המטען החדש מאפשר שרשור למספר מטענים. שקע רגיל של חברת חשמל יכול להטעין עד 6 סוללות בו-זמנית.

רפאל מוזינסקי, מנכ"ל ומייסד חברת בליץ, אמר: "קטנוע עם סוללות מתחלפות פותר באופן מלא את 'חרדת הטווח'. מדובר בפתרון מושלם ללקוחות המסחריים המחזיקים ציי קטנועים למשלוחים. עקרונית, שני קטנועים עם שלוש סוללות יכולים לנסוע בצורה רציפה ללא צורך בטעינה של הקטנועים עצמם".

באירוע ההשקה השתתפו בין היתר מנכ"ל ג'פניקה, גדי בנוליאל, ומנכ"ל דומינוס פיצה, יוסי אלבז, שאמר כי "המעבר לכלים של בליץ הוא מעבר משתלם כלכלית ותדמיתית, אנו מתכוונים להעביר בהדרגה את כל הרשת לשימוש בקטנועים חשמליים. סיבה נוספת היא עלייה בבטיחות הרוכבים, המעבר שלנו לקטנועים חשמליים הוביל לירידה של 30% במספר תאונות הדרכים של רוכבים לעומת תקופה קודמת בה השתמשנו באופן נרחב בקטנועי בנזין.

מחיר ה-3000X עומד על 28,080 ש"ח וכולל 2 סוללות מתחלפות ומטען כפול. סוללה נוספת תעלה 5,500 ש"ח.

3 תגובות ל חברת בליץ מוטורס הישראלית משיקה את הבליץ 3000X

  1. ה ZAP PULSE החשמלי החדש בארץ נותן סוללה נשלפת גדולה יותר, מנוע חזק יותר של 4000W ועולה 10,000ש"ח פחות.

  2. קטנוע עירוני שמיוצר בארץ ועוד עולה כמו קטנוע מנהלים איטלקי?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    בהפרש של המחיר ביחס לקימקו מובי אפשר לקנות דלק לעשר שנים. בקיצור, לא כלכלי בעליל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל