fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

חדש בישראל: הקטנוע החשמלי פיאג'ו One

חדש בישראל: הקטנוע החשמלי פיאג'ו One

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

עופר אבניר משיקה את הדו-גלגלי החשמלי הראשון שלה, ה־Piaggio 1, קטנוע חשמלי עירוני וטכנולוגי, עם טווח נסיעה שנע בין 66 ל־85 ק"מ ומהירות מירבית של 60 קמ"ש.

הוואן (1, One, 'אחד') של פיאג'ו, שהוצג בספטמבר אשתקד, הוא קטנוע חשמלי קטן שמיועד לשימוש עירוני, גרסת האקטיב הבכירה שמגיעה עם מנוע בעל הספק צנוע של 2kW המקביל בביצועיו לקטנוע 50 סמ"ק וסוללה נשלפת בקיבולת של 2.3kWh, המותקנת מתחת למושב ושוקלת 15 ק"ג. בצידו הטכנולוגי מצויד הפיאג'ו וואן בתאורת LED היקפית, צג LCD בגודל 5.5″ עם חיישן תאורה, מערכת התנעה ללא מפתח, שני מצבי רכיבה והילוך אחורי, מערכת בלימה משולבת ובלימה רגנרטיבית.

זמן הטעינה בשקע ביתי עומד על 6 שעות לטעינה מלאה, כשפיאג'ו מציינת שגם אחרי 800 מחזורי טעינה, הסוללה תישאר לפחות ב־70% קיבולת. טווח הרכיבה נע בין 85 ק"מ במצב Eco ל־66 ק"מ במצב Sport והמהירות הסופית עומדת על 60 קמ"ש ומוגבלת ל־30 קמ"ש במצב אקו.

מידותיו של הפיאג'ו קומפקטיות, עם מושב בגובה 770 מ"מ, משקל של 94 ק"ג בלבד, גלגלים בקוטר 10 אינץ' עם צמיגים במידה 100/80-10, דיסק בקוטר 175 מ"מ מקידמה ומאחור, בסיס גלגלים קצר של 1,220 מ"מ, אורך כללי של 1,680 מ"מ, רוחב של 750 מ"מ וגובה של 1,080 מ"מ. מקדימה מותקנת זרוע חד-צידית עם בולם יחיד ומאוחר צמד בולמים הידראוליים. מתחת למושב תמצאו תא אחסון המספיק לקסדת ¾, תחתיו רצפה שטוחה ומעליה וו תלייה ושקע טעינה USB.

לפיאג'ו וואן גרסאות נוספות שלא משווקות בישראל, כשהראשונה בעלת רישוי של פדלנוע (Moped) ולא מצריכה רישיון נהיגה במדינות רבות בעולם, כשהגרסה הנמכרת בישראל, ה־Piaggio 1 Active, בעלת רישוי כביש מלא ומצריכה רישיון נהיגה A2. מחירו של הוואן עומד על 16,950 ₪ על הכביש, עם אחריות לשנתיים על הקטנוע ועל הסוללה.

הגעתו של הפיאג'ו וואן סוללת את הדרך לייבוא דגמים חשמליים נוספים של מותגי עופר אבניר, ביניהם הפיאג'ו וספה אלטריקה, ה־F9 של קימקו, כמו גם הלייק החשמלי וה־RevoNEX העתידי, וכלים נוספים שיגיעו בקרוב לייצור – דוגמת ההוסקוורנה E-Pilen וה־Vektorr.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

3 תגובות ל חדש בישראל: הקטנוע החשמלי פיאג'ו One

  1. באתר אחר רשמו שהמהירות המרבית היא 80 קמ"ש ופה רשום 60 קמ"ש, למי להאמין?

  2. ביצועים של קורקינט במחיר קטנוע 125 מכובד…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל