fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קימקו תייצר את האופנוע החשמלי RevoNEX באיטליה

קימקו תייצר את האופנוע החשמלי RevoNEX באיטליה

אסף לביא

צילום: יצרן

קימקו מרחיבה אופקים אל מעבר לסגמנט הקטנועים ולתוך לב ליבו של השוק האירופאי, במטרה להתמקד במכירת ה-RevoNEX החשמלי ביבשת, מודיעה היצרנית הטייוואנית שתקים פס ייצור באיטליה שממנו יצא ה-RevoNEX לאירופה ושאר העולם.

האופנוע החשמלי של קימקו שאמור להגיע לייצור במהלך 2021 לא יהיה כלי פשוט וזול, אלא אופנוע נייקד חזק וטכנולוגי שייקח את המותג לטריטוריה חדשה ולתחרות מול יצרנים כמו זירו, הארלי דוידסון, אנרג'יקה ועוד יצרנים שעומדים להיכנס לקטגוריה בשנים הקרובות. מהנתונים שנחשפו עד עכשיו עולה שהאופנוע, שמצויד בגיר שמשודך למנוע החשמלי, יגיע למהירות סופית של כ-200 קמ"ש, מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות, יצויד ב-4 מצבי רכיבה, מסך TFT מתקדם, מערכת בלימה של ברמבו ומערכת לדימוי צלילי מנוע עם אפשרויות בחירה רבות.

יושב ראש חברת האם של קימקו, Ke Sheng-Feng, הודיע שהחברה תקים פס ייצור באיטליה כדי להתמקם במרכזו של השוק האירופאי, והכלי הראשון שירד ממנו הוא ה-RevoNEX, "אני שמח מאוד להודיע שייצורו הסדרתי של ה-RevoNEX יקרה בפעם הראשונה במתקן שנקים באירופה, מה שיהפוך אותו למוצר החשמלי הראשון שיצא לעולם תחת המיתוג "Made in Italy – by Kymco".

מחירו של הקימקו RevoNEX עוד לא נחשף אבל לא אמור להיות זול. עופר אבניר, יבואנית קימקו בישראל, עוד לא ייבאה לישראל דו-גלגלי חשמלי, בשנה הבאה אמור ה-F9 להיות הכלי החשמלי הראשון של קימקו שיגיע לישראל, כל זה – בשילוב ההצלחה המעטה של אופנועים חשמליים בישראל – גורם לנו לחשוב שלא נראה את ה-RevoNEX מגיע לישראל במהלך השנה הקרובה.

 

עוד בנושא:
קימקו: תלת, קטנוע אדוונצ'ר וקטנוע חשמלי חדשים ל-2021
קימקו RevoNex לייצור ב-2021
מילאנו: קימקו חושפת אופנוע חשמלי
קימקו דאונטאון 350i TCS במבחן דרכים

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל קימקו תייצר את האופנוע החשמלי RevoNEX באיטליה

  1. הסיבה לכשלון כרגע לדעתי כוון שאין אי קונות לכלי חשמלי..
    כלי חשמלי שלא עושה רעש, פחות בולט בכביש ונדרשת עבורו הטענה של כמה שעות כדי לעבור כ-100-150 קמ. המחירים לא זולים..
    אני נוסע על קווסאקי ורסיס 300, עלה לי 30,000 מהיבואן הוא עובר בערך 35 קמ לליטר, אני עובר 380 קמ לאחר כל תדלוק שעולי לי משהו כמו 70 שח, זול בתחזוקה, אמין ומספיק חזק וורסטילי.. אז מה האינטרס שלי לקנות כלי חשמלי במקום?

    צריך חבילה יותר משכנעת כדי שכלים יצליחו וזה לא משנה אם הם חשמליים או לא, מה שמשנה זה אמה הם פרקטיים ומה מדד ה-עלות/תועלת מהם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל